۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۶

دبیر ستاد غدیر در شهرستان البرز خبر داد؛

برپایی جشن خیابانی غدیر با ۲۳۰ موکب در شهرستان البرز

برپایی جشن خیابانی غدیر با ۲۳۰ موکب در شهرستان البرز

قزوین- دبیر ستاد غدیر در شهرستان البرز از برپایی جشن‌های خیابانی در سطح شهرستان البرز به مناسبت عید غدیر با برپایی ۲۳۰ موکب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد شیرمحمدی بعدازظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های جشن غدیر در شهرستان البرز اظهار کرد: غدیر یکی از بزرگ‌ترین عیدهای بشریت است و در سال‌های اخیر تلاش شده تا این جشن در شهرستان البرز به شکل با شکوهی برگزار شود.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر برنامه‌ریزی متفاوتی برای این جشن داشته‌ایم، افزود: در سطح شهرستان البرز در دهه ولایت ۲۳۰ موکب و غرفه در شهرهای الوند، محمدیه، مهرگان، بیدستان، شریف‌آباد و نصرت‌آباد راه‌اندازی خواهد شد.

دبیر ستاد غدیر در شهرستان البرز تأکید کرد: علاوه بر این موکب‌ها که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بعدازظهر برپا می‌شود، ۱۳۰ برنامه نیز در دهه ولایت در سطح شهرهای نام برده شده به‌صورت مردمی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار این جشن‌ها برای اولین بار حدود ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم نیز در بین مردم شهرستان البرز توزیع خواهد شد.

شیرمحمدی با بیان اینکه در دهه ولایت ۴۵ برنامه در ۳۰ مسجد شهر الوند برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در این برنامه‌ها ۳۱ هزار پرس غذا در بین مردم توزیع خواهد شد.

وی از برگزاری جشن خیابانی در بعدازظهر روز سه‌شنبه نیز خبر داد و تصریح کرد: در این جشن نیز علاوه بر اینکه ۷۵ غرفه راه‌اندازی خواهد شد ۳۵ هزار پرس غذای گرم نیز توزیع می‌شود.

دبیر ستاد غدیر در شهرستان البرز از برگزاری جشن خیابانی غدیر در شهر محمدیه خبر داد و تأکید کرد: برپایی ۶ جشن بزرگ مردمی، برپایی جشن خیابانی با ۵۰ موکب و ایستگاه و توزیع ۳۰ هزار پرس غذا از برنامه‌های دهه ولایت در محمدیه است.

وی از برگزاری ۸ جشن در هشت شب در دهه ولایت در مهرگان خبر داد و عنوان کرد: در این شهر نیز علاوه بر فعالیت ۳۰ موکب، ۳۲ هزار پرس غذا نیز طبخ و توزیع می‌شود.

شیرمحمدی در پایان با اشاره به برگزاری ۵ جشن در ۵ مسجد شهر بیدستان عنوان کرد: ویژه‌برنامه‌های متنوعی در بیدستان، شریف‌آباد، روستاها و همچنین نصرت‌آباد برگزار می‌شود.

کد خبر 6145896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha