۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

گزارش مهر؛

رئیس جمهوری در قامت شهید جمهور/ خدمت شب و روز نمی‌شناسد

رئیس جمهوری در قامت شهید جمهور/ خدمت شب و روز نمی‌شناسد

همدان- چند روز بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری نمانده و مردم ایران رئیس جمهوری در قامت شهید جمهور می‌خواهند.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها*محمدرضا بهرامی‌صفت: خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی که به گوش ملت ایران رسید، دل همه ما همچون رهبر معظم انقلاب برای شهید جمهورمان سوخت.

شهید رئیسی به معنای واقعی شب و روز نمی‌شناخت و هر روز در دل یک شهر و روستا از مرزی‌ترین شهرهای کشور حضور پیدا می‌کرد و پای دل و حرف مشکلات مردم می‌نشست.

اما تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی پر است از شهیدانی که با خون خود درخت تنومند جمهوری اسلامی را سیراب کرده‌اند از ابتدای انقلاب شهید رجایی و بهشتی تا شهید سلیمانی و امروز شهید رئیسی که ضامن جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

راه انقلاب بدون وقفه ادامه دارد و هیچ‌گاه هیچ خللی در این راه وارد نشده و جمعه ۸ تیر ماه مردم ایران در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند تا نهمین رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.

رئیس جمهوری در قامت شهید جمهور/ خدمت شب و روز نمی‌شناسد

رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی که بتواند شب و روز برای حل مشکلات مردم قدم بردارد.

پای صحبت‌های مردم همدان نشستیم تا ببینیم از رئیس جمهور آینده خود چه می‌خواهند.

رئیس جمهور نباید تنها در تهران بنشیند

علیرضا الوندی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شهادت دکتر رئیسی دل همه ما را آزرد اما قطار انقلاب اسلامی هیچگاه متوقف نخواهد شد و با قدرت و توان بیشتر به راه خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: شهادت دکتر رئیسی و خون ایشان تداوم بخش راه انقلاب خواهد بود و باعث خواهد شد مردم بیشتر در صحنه حضور پیدا کنند و شور انتخاباتی در کشور ایجاد شود.

این شهروند همدانی با اشاره به انتظارات از رئیس جمهور آینده ایران اسلامی گفت: ما رئیس جمهوری انقلابی و جهادی می‌خواهیم که همچون شهید جمهور برای خدمت به مردم شب و روز نشناسد.

الوندی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور نه باید تنها در پایتخت بنشیند و باید برای حل مشکلات مردم از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین و از شمال و تا جنوب کشور سفر کند، رئیس جمهور تنها متعلق به تهران نیست.

رئیس جمهوری در قامت شهید جمهور/ خدمت شب و روز نمی‌شناسد

وی با بیان اینکه بزرگترین معضل کشور امروز بحث اقتصاد است، گفت: تورم، بی ارزش شدن پول ملی و بیکاری از جمله معضلات مهم کشور است.

این شهروند همدانی عنوان کرد: شهید رئیسی بسیاری از کارخانه‌هایی که تعطیل شده بودند را احیا کرد و کارخانه‌هایی که در مرز تعطیلی قرار داشتند را نجات داد که نمونه آن کارگران هفت تپه و کارگران هپکو اراک بود.

الوندی با اشاره به برنامه‌های صدا و سیما ملی گفت: در این دوره واقعاً صدا و سیما سنگ تمام گذاشته و این برنامه‌ها به انتخاب مردم کمک شایانی خواهد کرد.

این شهروند همدانی عنوان کرد: مناظرات برگزار شده تا به امروز بسیار خوب بوده و فضای انتخاباتی خوبی در کشور ایجاد کرده است.

الوندی با پیش‌بینی مشارکت انتخابات ریاست جمهوری گفت: به طور قطع این دوره شاهد مشارکت بالاتری نسبت به دوره قبل خواهیم بود.

وی افزود: خون شهید رئیسی مردم را به حضور در انتخابات مشتاق‌تر کرد تا رئیس جمهوری در قامت رئیس جمهور شهید راهی پاستور کنند.

رئیس جمهور برای بانوان و دختران جامعه برنامه محور باشد

لیلا مرادی یکی از بانوان همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نقش دختران و بانوان در توسعه و رشد کشور انکارناپذیر بوده و صحبت‌های کاندیدا درباره بانوان نشان داد که باید با برنامه در این عرصه حضور پیدا کنند.

رئیس جمهوری در قامت شهید جمهور/ خدمت شب و روز نمی‌شناسد

وی افزود: امروز بانوان از رئیس جمهور خود انتظارتی دارند که یکی از موضوعات بحث عفاف و حجاب است.

این بانوی همدانی با اشاره به طرح‌های عفاف و حجاب گفت: مقداری بانوان در این عرصه مظلوم واقع شده‌اند، بانوان و دختران ما عفیف هستند و باید از این قانون به خوبی حمایت شود.

مرادی خاطرنشان کرد: نیمی از جامعه ما در اختیار دختران و بانوان بوده و باید در تصمیمات کلان نگاه ویژه‌ای رئیس جمهور آینده به آنها داشته باشد.

وی با اشاره به نقش دختران و بانوان در جامعه بیان کرد: امروز بانوان ما نشان داده‌اند برعکس تفکر غرب حجاب برای‌شان هیچ محدودیتی نیست و با حجاب در عرصه‌های بین‌المللی می‌درخشند.

این بانوی همدانی عنوان کرد: برنامه‌های انتخاباتی و مناظرات را دنبال می‌کنم به ویژه مناظره‌ای که در ارتباط با بانوان برگزار شد.

گفتنی است؛ مردم پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین جمعه ۸ تیر ماه با حضور پر شور خود در صندوق‌های رأی رئیس جمهوری با ویژگی‌هایی که رهبر انقلاب اعلام کردند انتخاب خواهند کرد.

کد خبر 6145938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha