۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۲

معاون استاندار قزوین:

قدرشناسی از زحمات شهید رییسی با حضور در انتخابات محقق می شود

قدرشناسی از زحمات شهید رییسی با حضور در انتخابات محقق می شود

قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان اینکه مدیران اجازه ورود به دسته بندی های انتخاباتی را ندارند، گفت: قدرشناسی از زحمات مجاهدانه شهید رییسی با حضور در انتخابات محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور مدیران استان برگزار شد با اشاره به اهمیت عید غدیر اظهار کرد: دستگاه ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن غدیر همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت رییس جمهور از همان روزهای نخست برای اجرای اصل ۱۳۱ قانون اساسی آماده شدیم، افزود: بر اساس قانون انتخابات، فرایند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چیزی حدود ۱۶۰ روز است اما در این شرایط حداکثر انتخابات باید در ۵۰ روز انتخابات برگزار شود.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده به صراحت می گوییم که استان امروز آماده برگزاری انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری است، بیان کرد: با ۱۰۸۹ شعبه اخذ رای تلاش میکنیم به بهترین شکل انتخابات را در استان قزوین برگزار کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حوزه زیرساختی اندیشیده شده و کاملاً برای انتخابات هشت تیرماه آماده هستیم، تصریح کرد: در استان تمامی امور بدون اشکال و اخلال پیش رفته و باید تلاش کنیم کمترین نارضایتی بروز نکند.

وی در پایان با بیان اینکه مدیران اجازه ورود به دسته بندی های انتخاباتی را ندارند، یادآور شد: قدرشناسی از زحمات مجاهدانه شهید رییسی با حضور در انتخابات محقق خواهد شد.

کد خبر 6145958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha