دفتر اطلاع رسانی دولت غزه:

جنون صهیونیست‌ها ناشی از شکست در غزه است

جنون صهیونیست‌ها ناشی از شکست در غزه است

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی ناشی از شکست آن در تحقق اهداف میدانی جنگ است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به میزان جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب این منطقه تاکید کرد که ویرانگری صهیونیست‌ها در رفح به شکلی جنون آمیز ادامه پیدا می‌کند.

این گزارش تاکید کرد که استان‌های مرکزی غزه نیز همچنان هدف حملات موشکی قرار دارند و صهیونیست‌ها مراکز آنروا را هدف حمله قرار می‌دهند.

بنا بر اعلام دولت غزه، اشغالگران صهیونیست از آنجا که نتوانسته‌اند هیچگونه دستاورد میدانی برای خود محقق کنند، این اقدامات جنون آمیز را انجام می‌دهند.

جنبش مجاهدان فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اظهارات نتانیاهو که در آن بر اهمیت ادامه جنایات در غزه حتی بعد از آزادی برخی اسرای صهیونیست در چهارچوب توافق برای پایان دادن به جنگ تاکید کرد بار دیگر حجم فریبکاری و وقاحت سیاسی کابینه تروریستی وی را نشان می‌دهد.

این بیانیه تصریح کرد که اظهارات نتانیاهو بار دیگر مصوبات دادگاه بین‌المللی لاهه و شورای امنیت را به تمسخر گرفته است. آمریکا مسئول کامل استمرار جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

مجاهدان فلسطینی تاکید کردند که جامعه صهیونیستی و خانواده‌های اسرا باید بدانند که نتانیاهو برای تامین منافع شخصی خود می‌خواهد از دست سایر اسرای صهیونیست خلاص شود تا مجبور نباشد برای آزادی آنها هزینه‌ای بپردازد.

این بیانیه بر مبانی مقاومت جهت پایان دادن به جنگ از جمله در زمینه آتش بس دائم و عقب نشینی نیروهای دشمن از نوار غزه، بازگشت آوارگان و امدادرسانی فوری به مردم غزه، بازسازی این مناطق و تحقق مبادله‌ای شرافتمندانه، تاکید کرد.

کد خبر 6146146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha