۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰

رییس ستاد انتخاباتی مردمی قالیباف در مازندران:

حضور باشکوه در انتخابات ضامن امنیت کشور است

حضور باشکوه در انتخابات ضامن امنیت کشور است

ساری- رییس ستاد انتخاباتی مردمی قالیباف در مازندران گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای ضامن و مقوم امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امامی ظهر دوشنبه در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی مقاوم امنیت ملی و ضامن پیشرفت کشور است.

وی با تشریح برخی از دستاوردهای درخشان دولت شهید جمهور اظهار کرد: دولت سیزدهم ریل منحرف شده دولت در ۸ سال دوران خسارت بار قبلی را به مسیر اصلی آن بازگرداند.

این مسؤول ادامه داد: ناترازی اقتصادی و انبوه مشکلات فرهنگی و معیشتی و گسل‌های اجتماعی بویژه در زمینه نیازهای جوانان و نخبگان محصول انفعال و بی عملگی دولت واگرایان است.

وی با اشاره به نقش راهبردی مردم در انقلاب، مشارکت حداکثری در انتخابات را رمز اعتلای همه جانبه کشور دانست و افزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از شهادت آیت الله رئیسی نمایش عزم و اراده راسخ ایرانیان در مسیر پیشرفت و بالندگی است.

امامی با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید اردیبهشت ۱۴۰۳ یادآور شد: شهادت سید شهیدان خدمت برجستگی بارز شخصیتی آن شهید والامقام و همراهانش را نمایان کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی فرهنگ، خدمت و پیشرفت قالیباف با اشاره به رقابت نامزدهای جریان انقلاب در این انتخابات خاطرنشان کرد: جریان انقلاب جریان همدل و پیشتاز در مسیر تحول و کارآمدی است و اتحاد و همسویی نیروهای توانمند انقلابی مطالبه ملی است.

وی با بیان اینکه مردم خواهان استمرار مشی شهید رئیسی در اداره کشور هستند افزود: نامزدهای حاضر جریان انقلاب در عرصه انتخابات باید به نفع نیروی مؤثر، کارآمد و دارای کارنامه موفق در عرصه‌های اجرایی کنار بکشند تا کام مردم مؤمن از اقدام شجاعانه آنها شیرین شود.

وی دکتر قالیباف را مدیر در تراز انقلاب و تحولگرا و آرمان‌گرا دانست و افزود: کشور برای گذر از پیچ تحولات تاریخی به مدیر میدانی، جهادی و عملیاتی مانند دکتر قالیباف نیاز مبرم دارد.

وی گفت: روز ۸ تیر ماه جاری روز شکوه حماسه شورانگیز ملی در پای صندوقهای رأی خواهد بود.

کد خبر 6146478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha