۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲

نیکزاد:

باید کار را با اجماع روی نامزد اصلح در همان دور اول تمام کنیم

باید کار را با اجماع روی نامزد اصلح در همان دور اول تمام کنیم

زنجان- رییس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف با تاکید بر لزوم اجماع نیروهای انقلاب بر روی یک کاندیدای واحد گفت: باید کار را با اجماع روی نامزد اصلح در همان دور اول تمام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد ظهر دوشنبه در جمع مردم زنجان در مسجد جامع این شهر با تاکید با تاکید بر لزوم اجماع نیروهای انقلاب بر روی یک کاندیدای واحد، گفت: باید کار را با اجماع روی نامزد اصلح در همان دور اول تمام کنیم و این عیب برای جبهه انقلاب است که انتخابات ما به دور دوم برود.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف افزود: در این شرایط باید به یک نفر برسیم که بتواند حکمرانی اسلامی را محقق کند و برای حوزه‌های مختلف کشور برنامه مدون و جامعی داشته باشد.

نیکزاد با ابراز امیدواری بر اجماع بین نیروهای انقلاب در انتخابات، ادامه داد: این امر محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قالیباف گزینه اصلح و کسی هست که می‌تواند راه شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهد، گفت: چون هم سیاست داخلی و خارجی را می‌شناسد و هم برای کاهش تورم، رونق صنعت، کشاورزی و عمران شهری و روستایی برنامه دارد و مسلط بر قانون بودجه است.

قالیباف در همه جبهه‌ها دارای سابقه کار درخشان است

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: قالیباف در همه جبهه‌ها دارای سابقه کار درخشان است به طوری که ضمن داشتن سابقه جبهه و جنگ، در جبهه توسعه و آبادانی تهران هم وظیفه خود را انجام داده و در سال‌های اخیر هم در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور نقش‌آفرینی کرده و بر آن و همچنین قانون بودجه اشراف کامل دارد.

نیکزاد با بیان اینکه رهبری فرمودند راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: راه رئیسی این است که فرد باید پایبند به حاکم اسلامی و ولایت فقیه باشد، صادق باشد، به اطرافیان رانت ندهد، طهارت اقتصادی داشته باشد، مجاهدت کند و مراقبت داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف توجه به خلق ثروت و تولید ثروت و دارای بودن سلامت فکری و اخلاقی را از دیگر شاخص‌های رئیس‌جمهور آینده دانست و افزود: کسی را می‌خواهیم که مشکلات مختلف و مسائل بزرگی مثل تولید، ازدواج، مسکن و ارزش پول ملی را حل کند.

وی با بیان اینکه اگر حکمرانی برمبنای اخلاق اسلامی نباشد هیچکدام از مسائل به نتیجه نمی‌رسد، یادآور شد: حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران حکمرانی مبرهن، عزتمند و بر مبنای اخلاق اسلامی است.

نیکزاد حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی و حل مشکلات در حوزه‌های مختلف را دو ویژگی حکمرانی شهید رئیسی برشمرد و افزود: شهید رئیسی نسبت به سفرهای استانی، عمل به وعده‌ها و مصوبات این سفرها وفادار بود و نباید باور مردم نسبت به این دولت و شهید بزرگوار از بین برود.

بنای دولت خدمت و پیشرفت، حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی خواهد بود

وی با اشاره به اینکه بنای دولت خدمت و پیشرفت، حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی خواهد بود، عنوان کرد: ما دنبال پاکی، درستی و راستی هستیم و باید کسی را انتخاب کنیم که مصداق این ویژگی‌ها باشد.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی چشم گیر است، ابراز کرد: کسی که این دستاوردها را نادیده بگیرد به خون شهدا مدیون بوده و به آن‌ها ظلم کرده است.

وی با بیان اینکه اکنون معادلات منطقه و دنیا بدون در نظر گرفتن ایران امکان ندارد، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار و حریت به سمت قله‌ها حرکت می‌کند ولی مشکلاتی هم هست که عمده آن‌ها معیشتی و اقتصادی است و باید برای حل آن‌ها تلاش کنیم.

نباید بانک‌ها خون مردم را در شیشه کنند

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید کاری کند که سرانه درآمد استان‌ها زیاد شود، خاطرنشان کرد: نباید بانک‌ها خون مردم را در شیشه کنند، منظورم کارمند بانک‌ها نیست، منظورم عملکرد بانک‌هاست.

نیکزاد با بیان اینکه باید انرژی سرانه آن‌هایی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، رایگان شود، ادامه داد: این درست نیست که بیست درصد حقوق را افزایش دهیم از آن طرف هم تورم چهل درصد افزایش یابد.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف به ضرورت عمل به وعده‌ها تأکید کرد و افزود: اگر دولت خدمت و پیشرفت مصوبه‌ای داشته باشد قطعاً آن را به نتیجه می‌رساند.

نیکزاد گفت: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است و غیرت و شهامت با مردم این دیار عجین شده است و نمادهای فراوانی در تاریخ، فرهنگ و تمدن، مرجعیت دینی، دانشمندان هسته‌ای و عرصه دفاع مقدس دارد.

کد خبر 6146493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha