۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱

استاندار کردستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد همگرایی و مردم‌سالاری دینی است

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد همگرایی و مردم‌سالاری دینی است

سنندج_استاندار کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نماد همگرایی و مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر دوشنبه در همایش انتخابات در جمع رؤسای روابط عمومی ادارات استان در استانداری کردستان، بر فعالیت جریان منسجم رسانه‌ای از مجموعه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در راستای ترغیب و تشویق افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید اظهار کرد: از تمام فرصت‌ها در راستای امیدآفرینی و ایجاد دلگرمی در میان آحاد جامعه باید بهره گرفت.

وی بی‌تفاوتی به مساله انتخابات را بیماری مهلکی دانست و افزود: بی‌تفاوتی به پیکره اجتماعی جامعه آسیب می‌رساند.

استاندار کردستان شرایط استان کردستان را با سایر استان‌ها متفاوت دانست و افزود: تمام تلاش ما زدودن برچسب و ذهنیت نادرست به استان است.

وی به خدمات دولت شهید رئیسی و افتتاح پروژه‌های کلان در این استان اشاره و تصریح کرد: با انتخاب رئیس جمهور آینده باید همچنان انگیزه خدمت به کردستان تقویت و محفوظ بماند.

به گفته زارعی کوشا، با روی کار آمدن دولت و رئیس جمهور جدید مطالبات جدی استان باید پیگیری و ادامه یابد و اهداف توسعه استان در جهت دیگری حرکت نکند.

استاندار کردستان ادامه داد: نگرش برخی سیاست گذاران و تصمیم گیران در رابطه با استان نباید به مردم استان تسری پیدا کند و مشکلاتی در این استان ایجاد کند.

افتتاح پروژه های کلان در حوزه آب دستاورد شهید رئیسی در کردستان بود

زارعی کوشا بحران کم آبی در استان و افتتاح پروژه‌های کلان در حوزه آب را از دستاوردهای شهید رئیسی برشمرد و گفت: پروژه‌هایی که در دوران شهید رئیسی افتتاح شد بالای ۷۰ درصد بوده و در دولت این رئیس جمهور فقید ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب و سریعاً به استان اختصاص یافت و هزینه شد.

وی اتمام پروژه آب استان را از پروژه‌های کلان و مهم استان عنوان کرد و گفت: در این راستا انتخاب رئیس جمهوری که ادامه دهنده مسیر حرکت شهید رئیسی باشد برای استان بسیار حائز اهمیت است.

استاندار کردستان به ادامه خط آهن سنندج باشماق اشاره کرد و گفت:, این طرح علیرغم مخالفت برخی تصمیم گیران در استان تأیید و مورد پذیرش قرار گرفت و امید است با رئیس جمهور آینده این طرح عملیاتی شود.

کد خبر 6146519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha