اذعان منابع عبری:

ارتش اسرائیل ۵۰۰۰۰بمب بر سر غزه ریخته است/خطرمهندسی معکوس موشک‌ها

ارتش اسرائیل ۵۰۰۰۰بمب بر سر غزه ریخته است/خطرمهندسی معکوس موشک‌ها

منابع عبری اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه تاکنون در بمباران غزه از ۵۰ هزار فروند بمب استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو الاقصی، منابع عبری امروز دوشنبه در دویست و شصت و دومین روز جنگ غزه طی گزارش‌هایی حجم بالای بمب‌های استفاده شده علیه غزه را افشا کردند.

در این گزارش آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ تاکنون ۵۰ هزار بمب بر سر غزه ریخته است که پنج درصد از آنها عمل نکرده است.

در ادامه این گزارش با اشاره تعداد بالای موشک‌های منفجر نشده در غزه، آمده است که ممکن است حماس از این موشک‌ها ضمن انجام عملیات مهندسی معکوس برای تولید موشک‌های جدید و پیشرفت توان موشکی خود استفاده کند.

منابع عبری همچنین به این مساله اشاره کرده‌اند که در صورتی که آتش بس طولانی مدت در نوار غزه برقرار شود، حماس می‌تواند به طور گسترده توان موشکی خود را بالاتر برده و به سطوح جدید توان نظامی دست یابد.

کد خبر 6146679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      8 6
      مرگ بر اسرائیل کودک کش و جنایتکار و تروریست وزنده باد حماس و فلسطین مظلوم و کودکان بیگناه غزه
    • افشین ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      4 5
      این تعداد منطقی نیست!!!اگر هر بمب یک نفر تلفات تحمیل میکرد الان حدالقل باید ۴۵۰۰۰ نفر شهید میشدند...توی تراکم انسانی بالای غزه این ۵۰۰۰۰ عدد بمب بنظر درست نیست.
      • ایرانی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
        2 0
        پس با این عقل سلیم شما ۸۰_۹۰ هزار تا مجروح رو باید بی خیال بشیم وقتی ساختمان های خالی از سکنه با صفر تلفات و اردوگاه ها بعضاً با ۱۰ تلفات رو معدل گیری کنیم یه عددی در همین حدود تلفات و مجروحیت های اعلامی ازش در میاد موفق باشی اما زیاد رو ریاضیات حساب نکن
    • US ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      2 1
      اره اولش بااون بمب هاعکس بگیرید بعدش بفرستیدخیلی خوبه آتیش بازی به قوه الهی که جنگ جهانی سوم بشه وهمه ی دولت ها نابود شوند وان تعدادی که زنده موندن از جمعیت جهان در صلح وارامش زندگی کنند
    • ناشناس ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      3 1
      خدا رحم کند به لبنان احتمالا ۱۰۰۰۰۰ بر لبنان خواهد ریخت
    • ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      0 0
      کدام‌ مهندسی معکوس....تمام‌ موشک های حماس از نوع راکت هستند....تا موشک‌های هدایت لیزری