۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد

توصیه به سرمربی استقلال برای فصل آینده/ چند تیم باید سقوط کنند!

توصیه به سرمربی استقلال برای فصل آینده/ چند تیم باید سقوط کنند!

کارشناس فوتبال با تاکید بر این که نهادهای نظارتی باید فساد در این رشته را تا رسیدن به شرایط پاک ادامه دهند گفت: اگر در حین رسیدگی به این پرونده تخلف تیم ها ثابت شد باید سقوط کنند.

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در وضعیت استقلال برای شروع فصل جدید گفت: استقلال لیگ بیست و سوم را با حاشیه شروع کرد و با آن به پایان رساند. شاید اگر اتفاقات غیر فوتبالی و اشتباهات کمرشکن داوری نبود آبی ها جام را بالای سر می‌بردند اما هرچه بود تمام شد و استقلال با تمام مشکلات نایب قهرمان شد.

وی تاکید کرد: حالا باید از تجربیات تلخ فصل پیش درس گرفته و خود را آماده شروع لیگ کند. استقلال برخلاف فصل پیش باید با آرامش کارها را پیش ببرد خصوصا در زمان نقل و انتقالات که می تواند حساس ترین روزهای استقلال را تشکیل دهد. بنابراین باید با دقت و بدون عجله و بازار گرمی های موجود بهترین نفرات را جذب کرد تا بتواند با قدرت لیگ را شروع کند.

نقاط ضعف فصل پیش

کارشناس فوتبال در مورد نقاط ضعفی که فصل گذشته استقلال را به شدت اذیت کرد گفت: استقلال باید در سه جبهه مبارزه کند. لیگ داخلی ، مسابقات جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا که همه آنها برای آبی پوشان مهم هستند و کادر فنی و بازیکنان نمی خواهند براحتی موفقیت در این سه جام را از دست بدهند. بنابراین باید نقاط ضعف پوشش داده شود و کادر فنی می داند که در کدام خطوط نیاز به بازیکنان جدید دارد.

توصیه به سرمربی استقلال برای فصل آینده/ چند تیم باید سقوط کنند!

کمبودهایی که وجود دارد

این کارشناس فوتبال ادامه داد: آبی ها درون دروازه حسینی آماده را دارند و درون دروازه نگرانی ندارند ولی در خط دفاع نیاز به تقویت وجود دارد و باید ضعف های این نقطه حساس برطرف شود تابه راحتی دروازه استقلال باز نشود ‌ در خط هافبک استقلال کمبود زیادی را به چشم دید و مصدومیت مهدی پور کار را برای استقلال سخت تر کرد و نکونام باید دو هافبک طراح و پر انرژی را به خدمت بگیرد تا بتواند قدرت خط میانی تیمش را دو چندان کند و در خط حمله هم نیاز به مهاجم وجود دارد. یادمان باشد بخشی از گل های فصل قبل استقلال را مدافعان و هافبک ها به ثمر رساندند بنابراین باید یک یا دو مهاجم شاخص به استقلال اضافه شوند تا کمبود آبی ها در خط حمله برطرف شود .

نهادهای نظارتی کوتاه نیایند

وی در خصوص بحث فساد در فوتبال و بازداشت چند نفر در این خصوص تاکید کرد: اگر چه خوشحال هستیم که مبارزه با فساد در فوتبال شکل تازه ای به خود گرفته و دستگاه های مختلف در پی ریشه کن کردن آن هستند اما این اتفاق باید خیلی زودتر رخ می داد. متاسفانه عده ای سودجو بخاطر منافع شخصی خود دست به کارهایی زده اند که پاکی فوتبال را زیر سوال برده اند و شرایطی را در جامعه بوجود آوردند که نام فوتبال را لکه دار کرده اند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران ادامه داد: فوتبال یک ورزش زیبا و تماشاگر پسند است و طرفداران زیادی دارد پس برای اینکه همه از این ورزش جذاب لذت ببرند نهادهای نظارتی باید تا ریشه کن شدن این غده سرطانی سکوت نکرده و تمام تلاش خود را به کار ببندند.

توصیه به سرمربی استقلال برای فصل آینده/ چند تیم باید سقوط کنند!

تیم های فاسد سقوط کنند

در کشورهای صاحب فوتبال هم این اتفاقات رخ داد و دیدیم که مماشاتی وجود نداشت و حتی افراد دانه درشت دستگیر شدند. برخی تیم‌ها به لیگ های پایین تر سقوط کردند تا کاملا فساد در فوتبال آنها از بین رفت بنابراین بهتر است در فوتبال ما هم این اتفاق رخ دهد. مصلحت اندیشی نشود ، پارتی بازی صورت نگیرد و همه اتفاقات را بطور شفاف به مردم اطلاع دهند تا شاهد فوتبالی پاک در کشورمان باشیم.

کد خبر 6146699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 0
      اینجوری باشه که جای خودتون دسته سه ئه !!