۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹

در جلسه الزامات ورزشگاه ها چه گذشت؟

در جلسه الزامات ورزشگاه ها چه گذشت؟

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که تمامی ورزشگاه های موجود برای برگزاری مسابقات لیگ برتر باید زیر ساخت های لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه الزامات ورزشگاه‌های فوتبال برای برگزاری رقابت‌های فصل بیست و چهارم لیگ برتر امروز دوشنبه ۴ تیر در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج و هدایت ممبینی رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

تاج در این جلسه اظهار داشت: هر ورزشگاهی که با اشکالی رو به رو است باید زیر ساخت‌های مربوط به آن اصلاح شود و به مسئولان آن باشگاه اعلام شود که چه الزاماتی باید اصلاح شود.

هدایت ممبینی بر لزوم حضور عوامل اجرایی سیستم کمک داور ویدئویی VAR تاکید و اعلام کرد: به نظرم همزمان با رفع نواقصی در ورزشگاه‌ها عوامل اجرایی سیستم کمک داور ویدئویی هم حضور داشته باشند تا در طول جریان مسابقات به مشکل بر نخورند. ورزشگاه‌های آزادی تهران و نقش جهان اصفهان تنها ورزشگاه‌هایی هستند که تاکنون بازی‌ها را با VAR در آن برگزار کرده‌ایم.

داوود رفعتی نیز در این جلسه افزود: اشکالات ورزشگاه‌ها را در تاریخ ۲۴ خرداد به استان‌ها ارسال کرده‌ایم و برنامه زمان بندی برای بازدید میدانی از ورزشگاه‌ها هم تعیین کردم که در تاریخ ۶ تیر دو ورزشگاه تختی انزلی و شهید وطنی قائمشهر بازدید می‌شوند. و طبق لیست بندی که انجام شده هر کدام از ورزشگاه‌ها را افراد تعیین شده بازدید خواهند کرد.

کد خبر 6146710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha