۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴

استاندار چهارمحال و بختیاری:

خدمات دولت شهید رئیسی با چله خدمت تبیین شود

خدمات دولت شهید رئیسی با چله خدمت تبیین شود

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است خدمات دولت شهید رئیسی را با برقراری چله خدمت، چله تبیین، شوراهای اداری و… برجسته کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری امروز دوشنبه در نشست قرارگاه تبیین با اشاره به اینکه باید با تمام ظرفیت تبیین کرد گفت: با تبیین چهره به چهره و دلسوزانه، شبهه‌زدایی و استفاده از فضای مجازی بصیرت افزایی در جامعه صورت می‌گیرد.

وی به مسئله حجاب اشاره کرد و بیان داشت: حجاب و عفاف به عنوان یک امر دینی و واجب است و دشمن تلاش می‌کند که در فضای انتخابات گسل‌های اجتماعی و مذهبی را فعال و با دو قطبی‌سازی شکاف بین مذاهب و قومیت‌ها را متشنج کند.

حیدری با اذعان بر اینکه دشمن قصد دارد تحرکات صنفی و تجمعات را برای ایجاد فضای دوقطبی در جامعه فعال کند گفت: هتک حرمت و تخریب چهره شهید رئیسی از برنامه‌های اصلی دشمن است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است افراد با بصیرت محور عملکرد خود را طبق فرمایشات مقام رهبری پیش بگیرند.

حیدری ادامه داد: باید با تمام ظرفیت تبیین کرد، با تبیین چهره به چهره و دلسوزانه، شبهه‌زدایی و با استفاده از فضای مجازی بصیرت افزایی در جامعه صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: نباید به خاطر رأی گرفتن مبانی و اعتقادات دینی زیر سوال برود، دشمن قصد دارد جنایات رژیم صهیونیستی را به داخل ایران انحراف دهد، چراکه عملکرد شهید رئیسی خاری بر چشم دشمن و ضدانقلاب شده است.

حیدری با بیان اینکه شهید رئیسی مدیری کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی بود گفت: لازم است خدمات ایشان را با برقراری چله خدمت، چله تبیین، شوراهای اداری و… برجسته کرد.

وی به مراسم چهلم شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: این مراسم باید به بهترین نحو در استان انجام شود و مراسمات باشکوهی در بزرگداشت یاد و خاطره این شهیدان برگزار شود.

کد خبر 6146744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha