در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

مهمان فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت در جشن کیلومتری غدیر باشید

مهمان فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت در جشن کیلومتری غدیر باشید

جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت در موکبی به نام خودشان میزبان مهمانان جشن کیلومتری غدیر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته در جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر یک موکب ویژه میزبان دختران و پسران کوچکی بود که با حضور معنوی پدرانشان میزبان مهمانان این جشن بودند. موکب فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت اولین سال حضورشان در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر اتفاق ویژه‌ای را رقم زدند و همین باعث شد تا امسال نیز با برنامه‌های متنوع آماده حضور در این مهمانی باشند.

زهرا امامی مسئول مؤسسه فرهنگی رباب (همسران شهدای مدافع حرم) در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی موکب فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت در مهمونی کیلومتری غدیر گفت: امسال دومین سال برپایی موکب فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت است البته که ما در سال‌های قبل به مناسبت هیئت سالانه همسران شهدا در گلزار شهدا موکب داشتیم.

وی درباره حضور فرزندان شهدا در این موکب گفت: تعدادی از بچه‌ها به صورت ثابت در موکب حضور دارند و تعدادی دیگر به همراه مادرانشان از روزهای قبل در کار پشتیبانی و بسته بندی کمک می‌کنند. یک تعداد از بچه‌های بزرگ‌تر از ظهر در روز مهمانی مشغول انجام کارها می‌شوند و مجموعاً حدود ۳۰ دختر و پسر در این موکب مشغول به فعالیت هستند.

مرادی با اشاره به کار ویژه فرزندان شهدا در موکب جشن کیلومتری غدیر گفت: سال گذشته خواسته شد تا همسران شهدا در قالب پویش کیکی اقدام به پخت کیک در خانه کرده و آن را در موکب توزیع کنند. روی ظرف هر کیک هم عکس شهیدشان زده شد.

وی در خصوص برنامه‌های امسال این موکب بیان کرد: امسال محصولات فرهنگی مثل مداد و پیکسل و خوراکی‌هایی از قبیل شربت و فلافل و پفیلا توزیع می‌کنیم.
مسؤول موکب فرزندان شهدا در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر از علاقه و استقبال بچه‌ها برای حضور و خادمی در این موکب صحبت کرده و افزود: پارسال که اولین حضور ما در موکب بود با خود بچه‌ها به ویژه دخترها جلسه گذاشتیم و خودشان طرح کار و اقلام توزیعی را دادند. امسال با نظری که داشتند قرار است لواشک پذیرایی با طراحی خاصی که توسط خودشان انجام می‌شود توزیع شود. جالب اینکه سال گذشته با وجود پایان برنامه و خستگی زیاد برخی بچه‌ها از مادرانشان درخواست داشتند تا شب را هم در موکب بمانند. نکته ویژه دیگر کارت خادمی فرزندان شهدا در این موکب است که مزین به تصویر پدرانشان شده.
گفتنی است موکب فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت در مهمونی کیلومتری غدیر امسال رو به روی پارک دانشجو و در مقابل سازمان بهشت زهرا (س) به شماره ۱۲۶۲ و ۱۲۶۳ برپاست.
کد خبر 6146763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha