۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷

شاهین طبع پیشنهاد را نپذیرفت؛

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال/ دو گزینه باقی ماندند

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال/ دو گزینه باقی ماندند

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر پیشنهاد فدراسیون بسکتبال برای هدایت تیم ملی را رد کرد اما دیگر گزینه ایرانی هنوز پاسخ قطعی خود را اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بسکتبال برای تعیین سرمربی جدید تیم ملی دو گزینه ایرانی و دو گزینه خارجی از ایتالیا و اسلووانی را به عنوان نفرات نهایی اعلام کرده بود.

در این زمینه مربی ایتالیایی چندی پیش پاسخ منفی خود را به پیشنهاد فدراسیون بسکتبال ایران اعلام کرد. از میان گزینه‌های ایرانی نیز مهران شاهین طبع مشابه همین پاسخ را به فدراسیون اعلام کرده است.

با این اوصاف تنها دو گزینه ایرانی و اسلووانی برای هدایت تیم ملی باقی مانده است که فدراسیون باید با یکی از آنها به توافق برسد در غیر این صورت با گزینه‌های جدید خارجی وارد مذاکره شود.

سعید تابش نیا سخنگوی کمیته فدراسیون فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار مهر با تأیید این موضوع گفت: فدراسیون بسکتبال پیش از برگزاری دیدار فینال پنجم لیگ برتر شرایط خود را به گزینه‌های داخلی هدایت تیم ملی از جمله مهران شاهین طبع اعلام کرده و منتظر دریافت پیشنهادات آنها بود. در این راستا مهران شاهین طبع شرایط مورد نظر خود برای هدایت دوباره با فدراسیون را اعلام کرده است اما این شرایط با موارد مد نظر فدراسیون همخوانی ندارد.

وی تاکید کرد: با این شرایط شاهین طبع پیشنهاد فدراسیون را نپذیرفت و از جمع گزینه‌های هدایت تیم ملی کنار رفت.

تابش نیا با تاکید بر این که مهران حاتمی دیگر گزینه هدایت تیم ملی بسکتبال است ادامه داد: رایزنی و مذاکره با این مربی انجام شده و منتظر دریافت شرایط همکاری از طرف وی هستیم. ضمن این که بعد از منتفی شدن همکاری با مربی ایتالیایی، مذاکره با گزینه اسلوونیایی همچنان ادامه دارد.

سخنگوی کمیته فدراسیون فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: در صورتی که فدراسیون بسکتبال در مذاکره با مهران حاتمی و مربی خارجی به نتیجه نرسید دو یا سه گزینه خارجی دیگر از طریق فدراسیون معرفی می‌شود تا رایزنی‌ها برای تعیین سرمربی تیم ملی آغاز شود.

کد خبر 6146768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha