۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰

اﻋﻀﺎی تیم ملی کشتی ایران به زﯾﺎرت ﺣﺮم رضوی ﻣﺸﺮف شدند

اﻋﻀﺎی تیم ملی کشتی ایران به زﯾﺎرت ﺣﺮم رضوی ﻣﺸﺮف شدند

مشهد- اعضای تیم ملی کشتی ایران در آستانه‌ اعزام به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ با حضور در حرم رضوی ضمن عرض ارادت حضرت رضا(ع) برای کسب افتخار و سربلندی از ایشان مدد طلبیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی‌پوشان کشتی ایران با جان و دل به ضریح نورانی امام رضا (ع) مشرف شده و با قرائت دعا و نیایش، توسل به این امام همام را برای نیل به اهداف خود و سربلندی نام ایران در عرصه‌ی بین‌المللی، طلبیدند.

جعفر جلیل‌زاده، رئیس پشتیبانی فدراسیون کشتی ضمن ابراز ارادت ملی‌پوشان کشتی به امام رضا (ع)، اظهار کرد: همواره شاهد بوده‌ایم که ورزشکاران ایرانی، قبل از اعزام به مسابقات مهم، با حضور در حرم امام رضا (ع) از ایشان یاری و مدد می‌طلبند و این نشان از ایمان و معنویت عمیق این عزیزان، دارد.

رئیس پشتیبانی فدراسیون کشتی افزود: اعضای تیم ملی کشتی به مدت دو روز در مشهد مقدس حضور خواهند داشت و علاوه بر زیارت و بهره‌مندی از فیض معنوی حرم مطهر رضوی، از برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی و موزه حرم نیز بازدید، خواهند کرد.

دیدار با تولیت آستان قدس رضوی و تبرک سفره حضرت رضا (ع) از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این تیم ملی در حرم مطهر رضوی است.

حضور ملی‌پوشان کشتی در حرم امام رضا (ع)، یادآور این نکته است که ورزشکاران ایرانی در کنار تلاش و تمرینات سخت، همواره توسل به ائمه اطهار (ع) را نیز سرلوحه‌ی کار خود قرار می‌دهند و با ایمانی قوی و قلبی مطمئن، راهی میادین ورزشی می‌شوند.

این اقدام ارزشمند، بدون شک روحیه‌ای مضاعف به ملی‌پوشان کشتی خواهد داد و آنان را در مسیر کسب افتخار و سربلندی برای ایران اسلامی یاری خواهد کرد.

کد خبر 6146782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha