عبدالملک بدرالدین الحوثی:

آمریکا طاغوت مستکبر عصر حاضر است

آمریکا طاغوت مستکبر عصر حاضر است

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت به فرارسیدن سالروز عید غدیر خم، اعلام کرد که آمریکا طاغوت مستکبر عصر حاضر است و ولایت آن نیز ولایت طاغوت و در امتداد شیطان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت سالروز عید بزرگ غدیر خم و اعلام ولایت امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب (ع) از سوی نبی مکرم اسلام (ص) به سخنرانی پرداخت.

الحوثی تاکید کرد: مردم در این دوره به درک اصل ولایت که امت را حفظ می‌کند و از آن در برابر ولایت طاغوت مراقبت و حمایت می‌کند به شدت نیاز دارند.

وی افزود: ما باید در چارچوب ولایت خداوند باشیم، در غیر این صورت ولایت آمریکای طاغوت و هم‌پیمانان آن در عصر حاضر جایگزین آن خواهد شد.

الحوثی گفت: آمریکا تلاش دارد ولایت خود را به مسلمانان تحمیل کند و خود را در موضع امر و نهی کننده و سیاست‌گذار قرار می‌دهد. آمریکا در تمامی زمینه‌ها در امور امت اسلام دخالت می‌کند. این کشور تلاش دارد ولایت خود را بر مسلمانان حاکم کند و اسرائیل و لابی یهودی نیز همراه آن هستند.

وی ادامه داد: آمریکا طاغوت مستکبر عصر حاضر است. آمریکا تلاش می‌کند ولایت طاغوت را به مسلمانان تحمیل کند و در تمامی امور و شئون آنان بر ایشان حاکم باشد.

الحوثی افزود: تلاش آمریکا برای تحمیل ولایت طاغوت خطری بزرگ برای هویت اسلامی، دین و تمامی امور مسلمانان است. بسیاری از دولت‌ها و نظام‌ها به صورت گسترده به این موضوع پاسخ مثبت داده‌اند و تلاش آمریکا برای تحمیل ولایت طاغوت را پذیرفته‌اند.

وی گفت: برخی دولت‌ها و نظام‌ها در تلاش هستند تا با کسانی که ولایت آمریکای طاغوت را نمی‌پذیرند بجنگند. برخی سران، فرماندهان، پادشاهان، فرمانروایان و دولت‌های اسلامی به صورت کامل ولایت آمریکا و اقدامات آن برای تحمیل ولایت خود به امت اسلام را پذیرفته‌اند.

الحوثی ادامه داد: برخی افراد با ولایتِ امری آمریکا از این منظر تعامل می‌کنند که این کشور است که امر و نهی می‌کند و سیاست‌ها، تصمیمات و رویکردها را مشخص و تحمیل می‌کند. هرکس ولایت آمریکا را بپذیرد، فرمانبردار آن می‌شود، از آن چه نهی کرده دوری می‌کند و با هر آن که این کشور دستور به دشمنی با وی دهد خصومت می‌ورزد.

وی افزود: آمریکا برای سرسپردگان خود تعیین می‌کند که دوست و دشمن کیست و به آن‌ها می‌گوید که با اسرائیل هم‌پیمان شوید و به عادی‌سازی روابط خود با آن اقدام کنید؛ آن‌ها نیز می‌پذیرند و سر تسلیم فرود می‌آورند.

الحوثی ادامه داد: آمریکا به پیروان خود می‌گوید که با این کشور اسلامی و این رویکرد اسلامی دشمنی کنید، آن‌ها نیز به شدیدترین شکل ممکن با آن کشور و رویکرد اسلامی خصومت می‌کنند.

وی گفت: ولایت آمریکا همان ولایت طاغوت است که در امتداد دوستی با شیطان قرار دارد. اگر انسان از اصل ولایت خدا خارج شود به صورت خودکار در چارچوب ولایت طاغوت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6146790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha