۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷

مداح استان قزوین:

انتخابات کشور را در مقابل تهدیدات خارجی بیمه می‌کند

انتخابات کشور را در مقابل تهدیدات خارجی بیمه می‌کند

قزوین-مداح استان قزوین گفت: انتخابات همچون یک پوشش پرثمر در مسیر زایش و پختگی جامعه دینی و ملی است و شرکت در آن کشور را در مقابل تهدیدات خارجی بیمه می‌کند.

محمدجواد نظری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات همچون یک پوشش پرثمر در مسیر زایش و نضج جامعه دینی و ملی است و شرکت در آن کشور را در مقابل تهدیدات خارجی بیمه می‌کند و باعث افزایش اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی و تشکیل یک دولت مقتدر کارآمد می‌شود.

وی افزود: هرچند این حضور مشارکت تنها و صرفاً برگزیدن طریق انتخابات در تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و برخی اوقات خلل‌ها و نقصان‌های عارض شده بر جنبش جامعه‌سازی و دین‌خواهی، گاه کاروان پیشران را دچار تعلل می‌کند و موجب گلایه‌های به حقی می‌شود اما در عین حال روز جمعه را «یَوْمَ نَدْعُوا کُلَّ أُناسٍ بِإِمامِهِمْ فَمَنْ أُوتِیَ کِتابَهُ بِیَمِینِهِ» فرض کرده و با تأکید در انتخاب اصلح در انتخابات حضور پیدا کنیم.

مداح استان قزوین بیان کرد: مردم به مداحان بیشتر اعتماد می‌کنند و این رسالت مداح و هیأت را دوچندان می‌کند و در این بین رسالت ما معرفی مؤلفه‌های فرد اصلح طبق آیات، روایات و فرمایشات حضرات معصومین (ع)، امامین انقلاب و تشویق برای مشارکت است.

وی عنوان کرد: حال که در پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم زبان هنر بهترین زبان تبیین است و بیان دستاوردهای دولت آیت‌الله شهید رئیسی می‌تواند مردم را در انتخاب فرد اصلح که ادامه‌دهنده راهی که ایشان به‌درستی ترسیم کردند باشد.

این مداح یادآور شد: به نظر بنده اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری که حدود سه سال است حکم جهاد تبیین صادر را نمودند عمل می‌کردیم هیچ موقع نگران مشارکت مردم نبودیم.

نظری تأکید کرد: وظیفه دولت چهاردهم ادامه راهی هست که به‌درستی در کشور ترسیم شده زیرا در این دولت بود که اقتدار ملی و نظامی ما به عرصه ظهور دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم به نمایش گذاشته شد است و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم، رفع مشکلات گرانی و تورم، رفع موانع ازدواج جوانان، حل مشکل مسکن و سایر مسائل باید در رأس امور دولت جدید قرار بگیرد و در مردم امیدآفرینی کند، در عین حالی که اقتدار کشور را حفظ نماید.

وی در پایان گفت: مردم باید حضور گسترده در انتخابات داشته باشند و حمایت خودشان را از نظام با حضور در انتخابات نشان بدهند؛ در عین حال با بررسی و تحقیقات کامل و در نظر گرفتن شاخصه‌های انتخاب فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری با ویژگی‌های شخصی فعال و پرکار، آگاه و دارای تحلیل و بصیرت، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی را برای دادن انتخاب کنند.

کد خبر 6146808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha