۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۶

پزشک سابق کاخ سفید:

بایدن باید پیش از مناظره با ترامپ آزمایش پزشکی بدهد

بایدن باید پیش از مناظره با ترامپ آزمایش پزشکی بدهد

یک پزشک سابق کاخ سفید احتمال استفاده رئیس جمهور آمریکا از دارو برای مخفی کردن مشکلات ذهنی خود در مناظره انتخاباتی، را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یک پزشک سابق کاخ سفید خواستار انجام آزمایش پزشکی رئیس جمهور آمریکا پیش از مناظره انتخاباتی خود شد.

«رونی جکسون» پزشک سابق کاخ سفید گفت که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا باید پیش از مناظره این هفته با «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری‌خواه خود تحت آزمایش‌های پزشکی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا او از مواد تقویت‌کننده عملکرد برای سرپوش گذاشتن بر سلامت ذهنی خود استفاده می‌کند یا خیر.

جکسون، که در دولت ترامپ و اوباما به عنوان پزشک کاخ سفید خدمت می کرد، گفت که بنا به دلایلی معتقد است بایدن برای تقویت هوشیاری خود در مناظره روز پنجشنبه دارو مصرف خواهد کرد.

این پزشک که اکنون نماینده تگزاس در کنگره آمریکا است، افزود که درباره اینکه بایدن قبل از سخنرانی خود در ماه مارس، مواد مخدر مصرف کرده، مشکوک است.

جکسون روز یکشنبه در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت که به نمایندگی از میلیون‌ها آمریکایی خواهان آن است بایدن قبل و بعد از این مناظره تحت آزمایش مواد مخدر به ویژه داروهای تقویت کننده عملکرد قرار گیرد.

کد خبر 6146821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha