۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۷

استاندار همدان مطرح کرد؛

مشارکت نوجوانان رأی‌اولی در سرنوشت کشور با حضور در انتخابات

مشارکت نوجوانان رأی‌اولی در سرنوشت کشور با حضور در انتخابات

همدان-استاندار همدان گفت: مشارکت نوجوانان رأی‌اولی در سرنوشت کشور با حضور در انتخابات تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر دوشنبه در نشست صمیمی با نوجوانان رأی‌اولی ضمن تبریک اعیاد امامت و ولایت، گفت: نوجوانان با فرا رسیدن موعد جشن تکلیف سیاسی و حضور در پای صندوق‌های رأی در سرنوشت کشور سهیم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات زمان تعیین سرنوشت کشور توسط مردم شریف ایران اسلامی است، افزود: هر رأی به صندوق انداخته شده در انتخابات، ممکن است تا سال‌ها در امور اجرایی کشور اثرگذار باشد و صرفاً اثر آن در مدت چهار سال تمام نشود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در نقطه عطفی در تاریخ کشور هستیم و باید با بینش صحیح و بدور از تعصبات مسیر آینده‌ی ایران اسلامی را به درستی انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشد، پویایی و تکامل نوجوانان نقش مؤثری دارد، اظهار کرد: فضای کانون پرورش فکری در کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی باید با علایق کودکان و نوجوانان آمیخته باشد تا زمینه رشد و تعالی نسل آینده فراهم شود.

استاندار همدان بیان کرد: در حوزه ورزش و جوانان ۶۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان اضافه و ۴۰ پروژه نیمه‌تمام سالن‌های ورزشی و استخرها در دولت مردمی تکمیل شده است.

وی یادآور شد: پروژه‌های انتقال آب به همدان بعداز ۱۷ سال، بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان بعد از ۱۴ سال و همچنین مرکز جامع سرطان در همدان با اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6146858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha