ضربه مهلک جدید قسام به اشغالگران با پیکان سرخ+ فیلم

ضربه مهلک جدید قسام به اشغالگران با پیکان سرخ+ فیلم

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با انتشار یک کلیپ ویدیویی، از ضربه مهلک جدید خود به نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۲۶۲ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی حملات گروه‌های مقاومت فلسطین به نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

دفتر اطلاع‌رسانی جنگی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) ویدئویی را از ضربه مهلک جدید خود به نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب نوار غزه منتشر کرد.

در این ویدئو حمله مبارزان گردان‌های قسام به یک جنگ‌افزار صهیونیستی از نوع «اوفک» با موشک هدایت‌شونده «پیکان سرخ» به تصویر کشیده شده است.

بر اساس این ویدئو پس از رسیدن نیروهای نجات ارتش رژیم صهیونیستی به محل عملیات، مبارزان گردان‌های قسام این نیروها را نیز با سامانه موشکی «رجوم» هدف قرار داده و تلفاتی مضاعف را به نظامیان صهیونیست وارد کرده‌اند.

این عملیات ترکیبی در غرب منطقه «تل زعرب» شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه از سوی مبارزان گردان‌های قسام به اجرا درآمده است.

کد خبر 6146876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهر IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 0
      همیشه در جنگهای کلاسیک شاهد جلوگیری از رسیدن غذا و اب داخل قلعه ها میباشیم همین کار کثیفی که صهیونیسم با مردم رفع انجام میدهد مرگ تدریجی قحطی و مرگ در سکوت