۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۱

بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی؛

زلنسکی:بیش از ۳۰ واحد ازتاسیسات ذخیره نفت مسکو را هدف قرار دادیم!

زلنسکی:بیش از ۳۰ واحد ازتاسیسات ذخیره نفت مسکو را هدف قرار دادیم!

رئیس جمهور اوکراین امروز بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی مدعی شد که کشورش بیش از ۳۰ واحد از تاسیسات ذخیره و فراوری نفت روسیه را هدف قرار داده است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین امروز دوشنبه مدعی شد که کشورش بیش از ۳۰ واحد از تاسیسات ذخیره و فراوری نفت روسیه را هدف قرار داده است!

رئیس جمهور اوکراین دراین باره ادعا کرد که کی یف سال جاری میلادی حملات به زیرساخت‌ های نفتی روسیه را افزایش داده است و به دنبال اخلال در عرضه و توقف درآمدهای نفتی مسکو است!

به گزارش رویترز، ولودیمیر زلنسکی خطاب به افسران مرکز عملیات ویژه «الف» وابسته به سرویس امنیت دولتی (SBU) کشورش که در حملات ادعایی مذکور شرکت داشتند، گفت: بیش از ۳۰ پالایشگاه نفت، پایانه‌ ها و انبارهای نفت دولتی (روسیه) هدف حمله قرار گرفتند.

به گزارش رویتزر، وی در ادامه به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرده و بازه زمانی مشخصی را نیز معین نکرد.

کد خبر 6146904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      0 2
      حکایت دلقک کیف،حکایت چوپان دروغ گویه،زمانی که روسیه با ده ها پهپاد و موشک به نقاط مختلف اوکراین حمله می کند،اعلام میکنند که همه پهپادها و موشک ها را رهگیری کرده و سرنگون کردیم! ولی در همان حال اعلام میکنند که به علت حملات روسیه چند نفر کشته و زخمی شدن و تاسیسات برق رسانی شهرهای مختلف دچار آسیب شده!
      • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
        2 0
        تو آینه نگاه کن و دلقک واقعی را ببین. تبریک میگم
    • افشین ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      2 2
      نوکر غرب بزودی توسط خود غرب قربانی میشی...اینها در زنده بگور کردن نوکران خود ید طولایی دارند ..فعلا به نکریت ادامه بده دلقک تا زمان دلقک بازی به پایان برسه..قابل توجه غرب پرستان.
    • ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      2 0
      هیچوقت انسانیت و وجدان را تحت هیچ شرایطی زیر پا نگذاریم. صدام با کمک های تسلیحاتی ٨٠ درصدی روسها به ایران حمله! ویران و میلیونها آواره و چند صد هزار ایرانی را شهید کرد. روسیه صبح زود که مردم اوکراین در خواب بودن حمله و تجاوز کرد ،ویران کرد و میلیونها آواره و چند صد هزار نفر را کشته تا الان.