حمله توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست

حمله توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست

حزب‌الله لبنان از حمله توپخانه‌ای رزمندگان مقاومت اسلامی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی روز دوشنبه بیست‌وچهارم ژوئن ۲۰۲۴ نظامیان دشمن را در اطراف موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی روز دوشنبه بیست‌وچهارم ژوئن ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن را در حدفاصل شهرک‌های المناره و مرگلیوت با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین منابع رسانه‌ای از به صدادرآمدن آژیر هشدار در جولان اشغالی خبر دادند.

رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین «کیلاع» نزدیک مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمده است.

علاوه بر این آژیر هشدار در مناطق اشغالی «حروفیش»، «میرون»، «تسعفون» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز به گوش رسیده است.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «عیترون» و «مارون الراس» در جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند.

علاوه بر این نیروهای سازمان پدافند غیرعامل لبنان که در حال اطفای حریق در اطراف شهرک «ماسا» در منطقه البقاع لبنان بودند از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند.

کد خبر 6146911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha