۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۹

معاون اداره کل نذورات آستان قدس رضوی:

پویش اطعام غدیر ترویج‌کننده فرهنگ ایثار است

پویش اطعام غدیر ترویج‌کننده فرهنگ ایثار است

مشهد- معاون اداره کل نذورات آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری پویش اطعام غدیر گفت: هدف از اجرای این پویش ترویج فرهنگ ایثار و اطعام در عید غدیر و اشاعه معارف دینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین حسینی اظهار کرد: سنت حسنه اطعام در عید غدیر، همواره مورد تأکید ائمه اطهار (ع) بوده از همین رو پویش اطعام غدیر به صورت مردمی و با مشارکت آحاد جامعه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و اطعام و اشاعه معارف دینی در عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

معاون اداره کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: اطعام در قالب این پویش در سطح شهرستان مشهد و روستاهای اطراف آن صورت می‌گیرد و اولویت با مناطق کم‌برخوردار، حاشیه شهر و روستاها است بدین منظور، جشن‌هایی به مناسبت عید غدیر خم در مساجد، تکیه‌ها و منازل این مناطق برگزار می‌شود و سپس اطعام نیازمندان انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی افراد از سراسر کشور، مجاوران و زائران می‌توانند در این پویش خداپسندانه مشارکت کنند و نذورات نقدی جهت اطعام غدیر را از طریق شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۵۵۲۴۰۲ بانک رسالت به نام نذورات کل آستان قدس رضوی واریز کنند.

حسینی تصریح کرد: همچنین، ساکنان مشهد می‌توانند با مراجعه به دفاتر نذورات در سراسر حرم مطهر رضوی و سایر هموطنان با مراجعه به وب سایت نذر، نسیم رضوان، نذورات خود را به حساب‌های اعلامی در این درگاه‌ها واریز نمایند.

کد خبر 6146952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha