۵ تیر ۱۴۰۳، ۴:۴۱

حجت الاسلام تقی زاده:

روز غدیر و وحدت مؤمنین مایه ناامیدی و یأس دشمنان است

روز غدیر و وحدت مؤمنین مایه ناامیدی و یأس دشمنان است

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: حضور مؤمنین در مهمونی کیلومتری غدیر و وحدتی که با هم دارند مایه ناامیدی و مأیوس شدن دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام تقی زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر نهضت زندگی با آیه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در فضای روایی اعیاد ویژه‌ای را حضرات اهل بیت تاکید کردن که در قدر این اعیاد عظیم، عید الله اکبر روز غدیر خم است.

وی افزود: از ویژگی‌های این روز که در قرآن آمده است این است که دشمنان شما دیگر از دین شما از اینکه بتوانند این مسیر فکری و سبک زندگی شما رو تغییر بدهند ناامید شدند.

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: حضرت رسول در خطبه غدیر به این نکته اشاره می‌کنند که با مشخص کردن جانشین در روز عید غدیر وظیفه و رسالت اصلی‌شان را به پایان رسید و این دین یک دین کامل و غیر قابل تحریف شد و دین اسلام با این حرکت به یک دین ابدی تبدیل شد.

وی ادامه داد: از این باب تاکید فراوانی بر پاسداشت و بزرگداشت این عید است و در روایات فراوانی آمده که در این روز شریف با خانواده مهربان باشید خرید کنید، تفریح و نشاط برای آشنایان و نزدیکان به ارمغان بیاورید.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: شکل دادن یک رویدادی مثل جشن غدیر مهمونی کیلومتری کاملاً در راستای اغراض حضرات اهل بیت که مؤمنین شاد باشند و هم دیگر را زیارت کنند و البته جهت هم داشته باشد که آن حضور مؤمنین و وحدتی که با هم دارند که مایه ناامیدی و مأیوس شدن دشمنان خواهد بود.

کد خبر 6147039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha