ادامه جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه؛

حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در غزه/ ده‌ها زن و کودک شهید شدند

حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در غزه/ ده‌ها زن و کودک شهید شدند

رژیم کودک کش صهیونیستی بار دیگر یک مدرسه وابسته به سازمان آنروا که محل اسکان آوارگان فلسطینی بود هدف حملات خود قرار داد و در پی این حمله ده‌ها فلسطینی شهید یا مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتش کودک کش اشغالگران باز هم یک مدرسه سازمان ملل را در غزه هدف قرار داد.

مناطق مختلف غزه دیشب و بامداد امروز هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت. هنوز از آمار کلی شهدای این حملات اخباری منتشر نشده است.

منابع فلسطینی خبر دادند ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی یک مدرسه دیگر آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطین (آن روا) را که ده‌ها آواره فلسطینی در آن اسکان داشتند، در مرکز نوار غزه هدف قرار داده است.

حملات صهیونیست‌ها بامداد سه شنبه به مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی در منطقه حی الدرج واقع در مرکز نوار غزه انجام شد.

نیروهای کادر مدنی غزه بعد از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه محل اسکان آوارگان واقع در حی الدرج در شرق شهر غزه پیکر دست‌کم ۱۰ شهید از جمله زنان و کودکان را از زیر آوارها خارج کردند. در این حمله تعداد دیگری نیز زخمی شده‌اند.

خواهر اسماعیل هنیه به شهادت رسید

همچنین رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در پی بمباران «اردوگاه الشاطی» در غرب شهر غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۱۳ فلسطینی از جمله خواهر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به شهادت رسیدند.

بنابر گزارش‌ها شمار زیادی نیز در این حمله زخمی شدند.

از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکنون ده‌ها نفر از فرزندان، نوه‌ها و اعضا و بستگان اسماعیل هنیه در حملات صهیونیست‌ها شهید شدند.

کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی

علی‌رغم جنایت‌های روزافزون رژیم صهیونیستی در غزه، آمریکا بار دیگر بر حمایت تسلیحاتی این کشور از رژیم کودک کش صهیونیستی تاکید کرد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه در سخنانی تأکید کرد که این کشور ارسال تسلیحات به تل آویو را متوقف نکرده و تنها ارسال یک محموله بمب‌های سنگین را به حالت تعلیق درآورده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره نشست قریب الوقوع وزیر جنگ اشغالگران با وزیر امور خارجه آمریکا گفت: بلینکن در دیدار خود با یوآف گالانت، وزیر جنگ تل آویو که به آمریکا سفر کرده درباره آینده پس از جنگ در غزه و تداوم ارسال کمک‌های نظامی به تل آویو رایزنی و گفت‌وگو خواهد کرد.

در خبری مرتبط، جیکوب لو، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی نیز روز دوشنبه در سخنانی اطمینان داد که هیچ تغییری در حمایت آمریکا از این رژیم وجود ندارد.

نماینده آمریکا در کنفرانسی در دانشگاه رایشمن در هرتزلیا گفت که یک محموله بمب توسط واشنگتن متوقف شد، اما سلاح‌های دیگر به تل آویو تحویل داده شد.

بیانیه وزارت خارجه پس از آن مطرح شد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگران، دولت آمریکا را به تأخیر در ارسال تسلیحات برای تل آویو و ممانعت از پایان دادن به جنگ علیه حماس توسط کشورش متهم کرد.

تل آویو با حمایت آمریکا به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد و قطعنامه‌های شورای امنیت برای توقف فوری این جنگ و دستورات دیوان بین‌المللی دادگستری برای پایان دادن به تهاجم به رفح (جنوب) و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی را نادیده می‌گیرد.

کد خبر 6147110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha