۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹

کنعانی:

حضور ۱۸۰ خبرنگار برای پوشش انتخابات نشان‌دهنده جایگاه ایران است

حضور ۱۸۰ خبرنگار برای پوشش انتخابات نشان‌دهنده جایگاه ایران است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: حضور ۱۸۰ خبرنگار برای پوشش انتخابات نشاندهنده جایگاه ایران در سطح منطقه و بین‌الملل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه در ایکس نوشت: انتخابات در ایران جلوه‌گاه مردم‌سالاری دینی است. حضور گسترده ایرانیان عزیز در انتخابات، علاوه بر نقش آفرینی مؤثر و تعیین کننده آنان در مدیریت کشور، قدرت ملی را برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: بسیاری از خبرنگاران رسانه‌های مطرح و صاحب‌نام خارجی با درک اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، به ایران آمده‌اند تا نظاره‌گر و تصویرگر ابعاد این رخداد بسیار مهم سیاسی و نیز میزان مشارکت و نقش‌آفرینی ملت بزرگ، فهیم، بصیر و تاریخ ساز ایران در این انتخابات باشند.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: سفر ۱۸۰ خبرنگار خارجی به ایران برای پوشش خبری و تصویری تحولات انتخابات و روند برگزاری آن، نشان‌دهنده اهمیت جایگاه و نقش ایران و تحولات آن در صحنه منطقه‌ای و بین‌المللی و تأثیرگذاری این انتخابات در سیاست داخلی و خارجی ایران است.

وی افزود: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی، قدرت و اقتدار ملی کشورمان را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی ارتقا می‌بخشد. بی‌تردید ‎سربلندی ایران عزیز، آرزوی مشترک همه ایرانیان است و ایرانیان مقیم خارج نیز، یکبار دیگر عشق سرشار خود به ایران عزیز را با مشارکت پرشور خود در این انتخابات، به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 6147183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha