۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹

تجمع هزار نفری حامیان قالیباف در صنعت انرژی برگزار شد؛

شوشتری: قالیباف تا آخر مسیر در خدمت مردم خواهد بود

شوشتری: قالیباف تا آخر مسیر در خدمت مردم خواهد بود

قائم‌مقام ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: علیرغم نامهربانی‌ها آقای قالیباف تا آخر این مسیر در خدمت مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بزرگ حامیان محمدباقر قالیباف در صنعت انرژی کشور عصر روز گذشته با حضور بیش از هزار نفر از فعالان عرصه‌های نفت، گاز، برق و آب کشور در تهران برگزار شد.

در این همایش انتخاباتی ۱۰۰۰ نفره، جواد شوشتری قائم‌مقام ستاد انتخاباتی قالیباف، فریدون حسنوند رئیس ستاد انرژی قالیباف، احمد امیرآبادی رئیس ستاد اقشار قالیباف و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران وزارتخانه‌های نیرو و نفت نیز حضور داشتند.

در این همایش ابتدا، جواد شوشتری قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه علیرغم همه نامهربانی‌ها و شایعات، در تصمیمی که گرفته‌ایم محکم ایستاده‌ایم، اظهار داشت: قالیباف، تا انتهای کار و تا آخر این مسیر، در خدمت مردم خواهند بود.

وی افزود: ما امیدواریم که قالیباف به زودی لباس خدمت در کسوت ریاست جمهور را بپوشند و خدمت به مردم برای حل مشکلات را در این سنگر آغاز کنند.

شوشتری با بیان اینکه، مردم اگر به حافظه خود رجوع کنند، خدمات قالیباف را در شهر تهران به یاد می‌آورند، تصریح کرد: ان‌شاءالله قرار است آن تجربه موفق در مقیاس ملی تکرار شود و بعد از تهران، ایران را هم بسازیم.

قائم‌مقام ستاد انتخاباتی قالیباف افزود: این ما هستیم که باید با خرج کردن از اعتبارمان در این ساعت‌های مانده تا انتخابات، زمینه را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و تشکیل دولت خدمت و پیشرفت آماده کنیم.

در ادامه این همایش، رئیس ستاد انرژی قالیباف نیز با بیان اینکه در میان ۶ کاندیدای ریاست‌جمهوری، فردی اصلح‌تر از قالیباف وجود ندارد، گفت: ایده‌ها و برنامه‌های قالیباف حاصل دو دهه مدیریت ارشد ایشان و همچنین سال‌ها حضور در مراکز تصمیم‌گیری و سیاستگذاری کشور است.

فریدون حسنوند افزود: کارنامه اجرایی قالیباف در شهرداری تهران، نیروی انتظامی و نیروی هوافضای سپاه در کنار سابقه حضور ارزشمند ایشان در مجلس شورای اسلامی، قالیباف را از سایر نامزدها متمایز کرده است.

وی تصریح کرد: استقبال بی‌نظیری که در بدنه صنعت انرژی کشور از ایده‌های دکتر قالیباف در حوزه اقتصاد به طور عام و در حوزه انرژی به طور خاص شده، نشان می‌دهد که اقبال به قالیباف در میان نخبگان جامعه نیز بسیار زیاد است.

در ادامه این مراسم، نمایندگانی از اقشار مختلف صنعت انرژی کشور به بیان دیدگاه‌های خود درباره چرایی حمایت از قالیباف پرداختند. همچنین بیانیه حمایت فعالان انرژی کشور از قالیباف توسط فرزند شهید محمدجواد تندگویان قرائت شد.

کد خبر 6147216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      0 0
      قالیباف مرد کار و عمل است و زیاد هم حرف بی ربط و پاپیچ نمی‌زند