۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی:

مردم تبریز در ورزشگاه باغشمال با پزشکیان دیدار می‌کنند

مردم تبریز در ورزشگاه باغشمال با پزشکیان دیدار می‌کنند

تبریز- رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی گفت: مردم تبریز در ورزشگاه باغشمال با دکتر مسعود پزشکیان دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم باقرزاده صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه این هفته تبریز میزبان فرزند خود است و مراسم دیدار مردمی ساعت ۱۸، در ورزشگاه باغشمال تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود این دیدار مردمی در سالن ۱۰ هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار شود، گفت: پیش بینی‌ها و استقبال بالای مردمی به اندازه‌ای بود که به این نتیجه رسیدیم سالن پورشریفی جوابگو نیست و باید این دیدار مردمی در ورزشگاه باغشمال برگزار شود. به همین منظور مجوزهای لازم از مراجع زیربط جهت تغییر سالن اخذ شد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم دیدار مردمی خاطرنشان کرد: در طی روزهای گذشته همایش‌های متعددی در راستای حمایت از دکتر پزشکیان توسط گروه‌ها و اقشار مختلف در سطح استان برگزار شده است.

باقرزاده با تاکید بر اینکه حامیان دکتر پزشکیان منتظر ستادها نباشند گفت: استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار است، از این رو انتظار داریم حامیان منتظر ستادها نباشند و با حضور پررنگ در مراسم استقبال و دیدار مردمی حمایت قاطع خود را از فرزند خلف آذربایجان به عمل آورند.

کد خبر 6147320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صادق فرهنگ IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      51 27
      سلام بر پزشکیان درود بر اذربایجان پیش به سوی پیروزی
    • رضا ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      40 18
      فردا تورک های اصیل واقعی و باغیرت را خواهید دید درود بر دکتر پزشکیان
    • امیر ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      33 42
      یکی بیاد بگه دکتر پزشکیان تو این بیست سالی که نماینده تبریز بودن چه کاری برای شهرش کرده که حالا شما میگید فرزند خلف آذربایجان به کدوم یک از مناطق محروم سرکشی کرده و پای درد و دل مردم نشسته، مردم فهیم تبریز رو چی فرض کردین که میگین به دلیل استقبال گسترده تو ورزشگاه پورشریفی جا نمیشد.
      • اخلاقی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
        15 19
        دمت گرم؛ کاش تبریزی‌ها انقدرزودباورنباشن هرکس گفت دروغ نمیگم باورمیکنید؟اینهم دروغی دیگریست یادمون نرفته روحانی ازصفحه تلویزیون توچشممون زل میزدمیگفت دروغ نمیگم وعده میداد
    • محمد IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      35 18
      جای ما خالی ؛ ورزشگاه تاریخی باغ شمال پر از خاطرات ورزشی و سیاسی است ، یاد بازیهای هیجان انگیز تراکتور، ماشین و قبل تر تیم استان ....انشالله دکتر پزشکیان برنده میشود و شرایط زندگی برای ایرانیان سهل تر میشود .
    • ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      17 38
      یک باک بنزین، یک میلیون پزشکیان در فروردین ۱۴٠٠: بنزین لیتری ۲٠ هزار تومن و حتی ۲۵ هزار تومن به نفع مردم است! پزشکیان دولت سوم روحانی ملت الزایمر ندارند
    • محمد حسین اصولی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 0
      انشائ الله رییس جمهور خوبی باشد