۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۱

در گفت و گو با مهر عنوان شد؛

طبخ ۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در سیستان و بلوچستان

طبخ ۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در سیستان و بلوچستان

زاهدان_ مسوول اهل سنت موکب محبان اهل البیت(ع) زاهدان، از طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر خبر داد.

مولوی یوسف گرگیچ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: به مناسبت عید غدیر خم، طی شب گذشته و امروز، ده هزار پرس غذای گرم طبخ و در قالب مهمونی و جشن سه کیلومتری غدیر خم در بین نیازمندان زاهدان توزیع شد.

وی ادامه داد: به این مناسبت صد کیسه آرد در بین دویست خانواده نیازمند حاشیه شهر توزیع شده و از ابتدای شروع مهمونی کیلومتری عید غدیر خم در زاهدان نیز هندوانه، دوغ محلی، شربت، آب معدنی، بسته‌های فرهنگی و غیره در بین شرکت کنندگان توزیع شده و این اقدامات تا پاسی از امشب ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از هزینه‌های این اقدامات را با کمک نهادهای دولتی و غیر دولتی و بخش قابل توجه آن را برادران و خواهران اهل سنت پرداخت کرده اند.

این مولوی اهل سنت، پاسخگویی به سوالات شرعی و وحدتی و ویزیت رایگان پزشکان را از دیگر اقدامات انجام شده طی امروز اعلام کرد و اظهار کرد: عید غدیر خم محور وحدت شیعه و سنی است، ما اهل سنت نیز مثل برادران و خواهران اهل تشیع، عاشق حضرت علی (ع) هستیم.

شرکت در انتخابات واجب شرعی است

وی به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اشاره کرد و گفت: انتخابات یک عرصه بسیار مهم لست و در گام نخست، حضور و مشارکت در این عرصه بسیار. مهم است.

گرگیچ اضافه کرد: انتخاب فرد اصلح از اولویت‌های دیگر انتخابات پیش رو است، عظمت ایران در عرصه بین المللی، نشان دادن وحدت ملی ایران اسلامی، مأیوس سازی دشمنان، افزایش قدرت چانه زنی مسؤولان ایران در عرصه‌های بین المللی و غیره از جمله نکات اهمیت دار انتخابات پیش رو است.

وی در پایان خواستار مشارکت حداکثری شیعه و سنی در عرصه انتخابات هشتم مهر شد.

کد خبر 6147866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha