۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۷

در گفتگو با مهر مطرح شد؛ 

موکب شهید گمنام میدان حج یزد میزبان عاشقان علی‌بن‌ابیطالب

موکب شهید گمنام میدان حج یزد میزبان عاشقان علی‌بن‌ابیطالب

یزد- مسئول موکب شهید گمنام میدان شهدای حج یزد گفت: ما هرچه داریم از غدیر است و هر چه برای مولاعلی(ع) کار کنیم، کم است.

مصطفی میرفخرالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هیئت امنای پایگاه شهید گمنام میدان شهدای حج گردهم آمده تا بتوانند در زمینه های مختلف بویژه غدیر فعالیت‌هایی داشته باشد و این عید را هر چه بهتر گرامی بدارند.

وی ادامه داد: آنچه مهم است و باید مطالبه جدی صورت گیرد، حمایت علنی از غدیر و این عیدالله اکبر است، اگر سرانه بودجه های نهادها را نگاه کنیم و بررسی که بین تمام نهادها انجام شود، می بینیم تنها برخی سازمان ها از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری حمایتی در این زمینه دارند و لذا در کنار حمایت خیران و مردم، حمایت دستگاه ها و نهادهای دیگر مورد انتظار است تا این عید بزرگ با شکوه هر تمام تر برگزار شود.

میرفخرالدینی افزود: ما هر چه داریم از غدیر است بنابراین باید تلاش کنیم به دست فراموشی سپرده نشود، بزرگداشت این عید، فریضه ای است که اگر کم کاری کنیم در گذر زمان شاید، کم کم به دست فراموشی سپرده شود پس پاسداشت آن بسیار مهم است.

این فعال فرهنگی استان یزد گفت: جشن‌های غدیر هر سال باید با شکوه بیشتری برگزار شود و خوشبختانه در این سال‌ها شاهد باشکوه‌تر برگزار شدن این عید بزرگ هستیم. برکت زندگی افرادی که در این زمینه گام بر می دارند حتی افرادی که در مراسم حضور می‌یابند، بواسطه عشق به مولا علی(ع) است و امیدواریم بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر برای امیرالمومنین، علی(ع) کار کنیم که هر چه در این زمینه کار کنیم، کم است.

کد خبر 6147998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha