۶ تیر ۱۴۰۳، ۰:۵۷

نماینده فلسطین:

برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم

برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم

ریاض منصور در جلسه شورای امنیت خواستار استقرار آتش بس فوری در غزه به منظور تضعیف اهداف نتانیاهو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل بار دیگر خواستار استقرار آتش بس فوری در غزه شد.

بر این اساس، منصور در نشست شورای امنیت درباره شرایط منطقه اعلام کرد: ما به خوبی از اهداف پیام‌های متناقض رهبران رژیم صهیونیستی به ویژه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم آگاه هستیم. این موارد نشان می‌دهد آنها به حملات خود به غزه تحت هر شرایطی ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به سنگ اندازی مقامات صهیونیست در روند صلح، خاطر نشان کرد: هدف آنها از نقشه و برنامه‌های خود اجرایی نشدن ابتکار صلح آمریکا، میانجیگری قطر و مصر، و تلاش‌های جامعه جهانی است، به طوری که تل آویو در این مسئله مورد سرزنش قرار نگیرد.

نماینده فلسطین تصریح کرد: از دید من بهترین راهکار برای ناکام گذاشتن اهداف نتانیاهو، استقرار آتش بس فوری در غزه است. ما باید هم اکنون به آتش بس دست یابیم تا به آنها اجازه ندهیم با ذهن ما بازی کنند. نباید فراموش کرد بهترین راه برای نجات جان فلسطینیان، رسیدن به توافق صلح است.

درخواست این مقام فلسطینی درحالی مطرح می‌شود که نتانیاهو تاکید دارد تنها برای آزادی اسرای صهیونیست حاضر به توافق جزئی با حماس است و جنگ در غزه تا زمان نابودی این جنبش ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6148027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha