۶ تیر ۱۴۰۳، ۷:۰۵

رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی:

اجازه معطل ماندن گفتمان انقلاب اسلامی را نمی دهیم

اجازه معطل ماندن گفتمان انقلاب اسلامی را نمی دهیم

ساری- رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی گفت: اجازه نمی دهیم گفتمان انقلاب اسلامی معطل باقی بماند و آستین همت را در این راه بالا می زنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری سه شنبه شب در گردهمایی انتخابات حامیان سعید جلیلی در ساری با اظهار اینکه برای کسب قدرت و معادلات ظاهری در عرصه رقابت سیاسی گام برنمی‌داریم، گفت: عرصه رقابت سیاسی میدانی برای مبارزه و قیام در راه خداوند و برافراشتن پرچم اسلام است.

وی با اشاره به حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید این واقعه را ضایعه سنگینی برای ملت دانست و گفت: تداوم دولت آقای رئیسی به فرمایش مقام معظم رهبری سبب رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور می‌شد.

وی سلامت، پاکدستی، پاکدامنی، کار شبانه روزی و جهادی و ولایت پذیری را از ویژگی‌های آیت الله شهید رئیسی بیان کرد و گفت: دولتی در تراز انقلاب اسلامی و اسلام ایجاد کرده بود.

منصوری با اظهار اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری ملت ایران به قله نزدیک شده است، تصریح کرد: در مسیر رسیدن به قله باید هزینه دهیم و شهدا بخشی از این هزینه‌ها هستند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم گفتمان انقلاب اسلامی معطل باقی بماند و در این راه آستین همت را بالا می زنیم، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در این راه خستگی و نا امیدی ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی گفت: رقیب ما در انتخابات جبهه کفر و جبهه استکبار و استعمار است و برخی از افراد در داخل کشور امتداد کمرنگ آن جبهه هستند که سعی دارند ادا در بیاورند اما مردم پای آرای می‌ایستند.

منصوری با اشاره به تشییع چند میلیونی پیکر مطهر آیت الله رئیسی گفت: حضور معنادار مردم در این مراسم از جنس شعارهای انقلاب اسلامی بود و توده‌های مردمی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی ارزش قائل است.

ویژگی های مدیریتی شهید رئیسی باید تبیین شود

رئیس ستاد انتخابات جلیلی به عنوان اینکه با دکتر جلیلی را اصلح می‌دانیم، وی را امتداد دولت شهید رئیسی دانست و گفت: ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی باید تبیین شود و باید در سیاست خارجی کسی انتخاب شود که چشمش به دو سه کشور نباشد زیرا در دولت قبل سال‌ها کشور لنگ آمریکا و انگلیس مانده بود به چشمشان به روی شرق و آمریکای جنوبی و آفریقا بسته بود.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی بابیان اینکه مذاکره و امضا کردن برجام برای بعضی‌ها نشان افتخار و لیاقت و لوح و سکه داشت اما برای مردم نان و آب نداشت و کمبود دارو و قفل شدن منابع را در پی داشت، افزود: ما نمی‌گذاریم وقت مردم را پای این امور تلف کنید و آقای رئیسی از جنس پاکدستی بود و آقای جلیلی نیز چنین است.

منصوری با عنوان اینکه آقای رئیسی اهل تواضع مقابل مردم بود گفت: بعضی‌ها به جای آنکه در مذاکرات گردن کلفت کنند جلوی برخی از امرای کشورها زانو زدند و در اوج عصبانیت، انقلابی‌ترین اقدامشان پرت کردن خودکار به سمت طرف مذاکره کننده بود و باید بدانند که مردم حرف شما را باور نمی‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی یادآور شد: مسیر دکتر جلیلی با قدرت پیش می‌رود و ایشان تا انتها در این مسیر می‌رود و نظرسنجی‌ها هم نشان می‌دهد که ایشان بهترین شرایط را دارد و باید کسی را انتخاب کنیم که مؤمن به ظرفیت‌های داخلی باشد و وی بیشترین شباهت را به آیت الله شهید رئیسی دارد ظرفیت‌های مردم را می‌شناسد.

کد خبر 6148050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha