۶ تیر ۱۴۰۳، ۸:۰۶

معاون علوم پزشکی اصفهان:

امکان اشتغال ۴۰۰ ماما در اصفهان فراهم شد

امکان اشتغال ۴۰۰ ماما در اصفهان فراهم شد

نایین_معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:امکان اشتغال ۴۰۰ ماما در اصفهان در دولت سیزدهم ایجاد شد.

حمید گله داری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی روستای کجان مزین به نام شهید رئیسی در روز عید غدیر افتتاح شد.

وی ادامه داد: این مرکز با شروع دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای احداث و تجهیزات هزینه شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در سطح استان اصفهان ۱۲۰ پروژه داریم که ۷۵ هزار متر مربع زیربنای پروژه‌ها است و ۲۵ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید که در این هفته و هفته آینده افتتاح می‌شود و مابقی پروژه‌هایی هستند که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امیدواریم تا هفته دولت ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: باید از دولت سیزدهم و به خصوص رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی تشکر کرد که توجه ویژه‌ای برای حوزه بهداشت در این دولت گذاشتند و به شعار بهداشت و پیشگیری مقدم بر درمان اهمیت دادند که نمونه‌ای از این مهم در پروژه روستای کجان دیده می‌شود.

گله‌داری اضافه کرد: در بحث موتورها و خودروهای ویژه مناطق صعب العبور، امسال ۲۲ خودروی شاسی بلند اختصاص پیدا کرد که یکی از این خودروها در اختیار این شبکه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه‌های سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر در این دولت اجرا شد و حدود ۴۰۰ نفر نیروی مراقب سلامت و ماما با اجرای این طرح شاغل شدند.

گله‌داری افزود: پوشش خدمات ما در روستاها بالای ۹۵ درصد و در شهرها ۳۰ درصد است که امیدواریم در شهرها این مقدار افزایش یابد و امیدواریم مردم قبل از بیماری به مراکز بهداشت جهت پیشگیری مراجعه کنند.

کد خبر 6148073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha