۶ تیر ۱۴۰۳، ۸:۴۵

بخشدارسعدآباد:

عوامل اجرایی انتخابات در سعدآباد اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

عوامل اجرایی انتخابات در سعدآباد اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

بوشهر- بخشدار سعدآباد گفت: همه عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار موظف به رعایت قانون و اخلاق در اصل بی‌طرفی نسبت به یک نامزد خاص هستند .

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد سه شنبه شب در نشست با کارگزاران اجرایی، نظارت، بازرسین و نمایندگان فرماندار در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در بخش سعدآباد ضمن تبریک عید سعید خم و دهه امامت و ولایت و هفته قوه قضائیه طی گزارشی اقدامات ستاد انتخابات این بخش را تشریح کرد.

وی به مواردی از جمله تشکیل مقدمات فرایندهای اولیه برگزاری انتخابات از جمله تشکیل کار گروه‌های درون اداری و توجیه های لازم نسبت به حوزه مسؤولیت ها و نحوه اجرا، تشکیل هیأت‌های اجرایی، تعیین نمایندگان فرماندار، بکارگیری عوامل اجرایی حوزه‌های رأی گیری از جمله کاربران، نشست با همه ادارات از جمله شهرداران، دهیاران، رؤسای شوراها و ادارات خدمات رسان، نشست مشترک با رئیس هیأت نظارت بخش، تشکیل کارگروه‌ها و کارگاهی آموزشی دست اندرکاران حوزه‌ها رأی گیری، بهینه سازی و مقاوم سازی مخازن نگهداری تعرفه‌ها و محیط پیرامونی و بازدید مستمر با همراهی هیأت اجرایی و نظارت در حوزه‌های معین اخذ رأی به منظور فراهم کردن همه ملزومات به منظور ایجاد محیطی ایمن و مطلوب برای عوامل شعب و حضور مردم در روز اخذ رأی اشاره کرد.

امین نژاد ابراز داشت: دولت شهید آیت‌الله رئیسی در طول نزدیک به سه سال خدمات ارزنده، ماندگار و زیر بنایی در حوزه خدمت به مردم در داخل کشور و ارتباط با کشورهای منطقه و فرا منطقه انجام دادند.

امین نژاد افزود: شهید آیت الله رئیسی هیچوقت بخاطر کسب رأی در دور دوم حاضر نشد که خارج از قانون و اخلاق عمل کند و انتظارات خود را به خداوند و مردم سپرده بودند.

امین نژاد اظهار داشت: واردات ۱۵۰ میلیون دوز واکسن از چین زمانی اتفاق افتاد که روزانه شاهد فوت ۷۰۰ نفر در کشور بودیم و این جز با درایت و رویکرد رئیس‌جمهور شهید نسبت به تفاهم با کشورهای بزرگ و بازنگری در سیاست خارجی با استفاده از سه اصل عزت، حکمت و مصلحت مورد نظر مقام معظم رهبری انجام پذیرفت.

بخشدار سعدآباد افزود: پیوستن به قرارداد شانگهای و کشورهای عضو بریکس از ماندگارترین سیاست‌های دولت شهید رئیسی در عرصه سیاست خارجی که توانست جایگاه کشور ایران را مستحکم‌تر و فراگیرتر از دولت قبل بنماید قابل تحسین است.

امین نژاد گفت: رویکرد دولت شهید آیت الله رئیسی اتمام پروژه‌های نیمه تمام از دولت قبل بود و درایت راستا توانستند کارهای بزرگ و ماندگاری در این خصوص به اتمام برسانند که جز افتخارات دولت سیزدهم در خدمت به مردم است.

امین نژاد افزود: همه عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار موظف به رعایت قانون و اخلاق در اصل بی‌طرفی نسبت به یک نامزد خاص هستند، ولی این باعث نمی‌شود که همه ما نسبت به ترغیب مردم در مشارکت حداکثری بی تفاوت باشیم.

امین نژاد اظهار داشت: کارگزاران برگزاری انتخابات در سطح شهرستان دشتستان همه فرایندهای برگزاری انتخاباتی سالم و بی طرف را در تمام سطوح مهیا و برنامه ریزی کرده‌اند.

امین نژاد گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان دشتستان در عمل ثابت کردیم که اصل بی طرفی را در تمام موارد رعایت و این را از وظایف قانونی خود و رویکرد دولت سیزدهم ثبت کردید و در این انتخابات هم با همان شیوه در چهارچوب قانون انتخابات ساری و جاری است.

بخشدار سعدآباد اظهار داشت: عوامل اجرایی در سطح بخش به ویژه نمایندگان فرماندار و هیأت اجرایی موظفند که در زمان باقیمانده به باز تکرار آموزش‌های لازم و نظارت در حوزه‌های رأی گیری به منظور ارزیابی محیط مطلوب جهت رأی دهندگان و عوامل اجرایی و نظارت عمل کنند.

کد خبر 6148096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha