۶ تیر ۱۴۰۳، ۹:۰۵

به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت؛

عملیات اجرایی ۵ طرح اقتصادی در«دیلم» آغاز شد

عملیات اجرایی ۵ طرح اقتصادی در«دیلم» آغاز شد

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: عملیات اجرایی پنج طرح اقتصادی در شهرک صنعتی ناحیه بویرات شهرستان دیلم با سرمایه گذاری ۹۷۸ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح چهارشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرای این طرح‌ها اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح‌ها در مجموع برای ۵۲ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

محمد اسدی افزود: طرح تولید لنت ترمز دیسکی و کفشکی خودروهای سنگین و نیمه سنگین با ظرفیت تولید سالانه ۴۸۰ هزار عدد، در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۸۰ مترمربع، با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان و تعداد اشتغال ۱۲ نفر یکی از این طرح‌ها است.

اسدی خاطرنشان کرد: طرح تولید ظروف یک بار مصرف و کیسه پلاستیک یک لایه با ظرفیت تولید سالانه هزار و ۱۰۰ تن، در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان، ۸ نفر اشتغال فراهم می‌کند.

فرماندار دیلم ادامه داد: طرح تولید انواع کابینت، میز، نیمکت و درب چوبی با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ تن از دیگر طرح‌های اجرای است که در زمینی به مساحت هزار و ۹۶۰ مترمربع و با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر ۹ میلیارد تومان و تعداد اشتغال ۸ نفر است.

عملیات اجرایی ۵ طرح اقتصادی در«دیلم» آغاز شد

وی بیان داشت: طرح تولید انواع لعاب ظروف چینی، شیشه‌ای و ظروف کریستال و بلور با ظرفیت تولید سالانه ۴ هزار و ۸۰۰ تن در زمینی به مساحت سه هزار و ۹۲۰ متر مربع با سرمایه گذاری ثابت ۳۶ میلیارد تومان و تعداد اشتغال ۱۵ نفر است.

اسدی افزود: آخرین طرحی که عملیات اجرایی آن آغاز شد، تولید فرغون با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار دستگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ثابت هفت میلیارد و۷۸۴ میلیون تومان است که ۹ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

کد خبر 6148116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha