۶ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۸

فرماندار رودسر:

انتخابات از سرمایه‌های اجتماعی کشور است

انتخابات از سرمایه‌های اجتماعی کشور است

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: یکی از سرمایه های ارزشمند اجتماعی در کشور ایران برگزاری انتخابات است.

محمد حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه یکی از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی در کشور ایران برگزاری انتخابات است، اظهار کرد: برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام همه اقشار مختلف مردم مسئولیت دارند تا در انتخابات هشتم تیرماه حضوری فعال داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره به دنبال دلسرد کردن و کاهش حضور مردم در انتخابات هستند، بنابراین در این خصوص مسؤولیت همه ما برای آگاهی بخشی و تشویق مردم به مشارکت دو چندان است و باید تلاش کنیم که حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات مانند آنچه که در گذشته شاهد بودیم در این دوره هم اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی و از مهمترین وظایف ما است، اضافه کرد: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هر فرد با هرگونه ظرفیت و توانایی که دارد شهروندان را به تأثیرگذاری و مشارکت در سرنوشت خودشان ترغیب کند.

فرماندار رودسر بیان کرد: تمام برنامه ریزی ها مربوط به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیر آماده شده و نیز ۱۸۲ صندوق اخذ رأی در چهار بخش این شهرستان ۱۲۵ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار و ۱۲۲ شعبه روستایی و ۶۰ شعبه شهری در شهرستان رودسر پیش بینی شده تا مردم آرای خود را به صندوقهای رأی بریزند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم مردم رودسر به مانند گذشته در پای صندوق رأی حضور پیدا کنند و برگ زرینی در تاریخ حمایت و مشارکت در سطوح گوناگون به ویژه در عرصه سیاسی در شهرستان رودسر به یادگار بگذارند.

کد خبر 6148130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha