۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷

مردم‌سالاری دینی مبنای مشروعیت نظام است

مردم‌سالاری دینی مبنای مشروعیت نظام است

اصفهان - نماینده پیشین مردم اصفهان مردم‌سالاری دینی را مبنای مشروعیت نظام دانست و گفت: مقام معظم رهبری استمرار نظام را در استمرار مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری می‌دانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا فولادگر شامگاه سه شنبه در گردهمایی حامیان قالیباف در اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر اظهار داشت: خداوند را به دلیل نعمت هدایت و ولایت اهل بیت (ع) شاکریم و امیدواریم که خداوند هیچ‌گاه ما را از این مسیر مستقیم منحرف نکند و همیشه در طریق اسلام عزیز و ولایت اهل بیت (ع) باقی بمانیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، مردم‌سالاری دینی را مبنای مشروعیت نظام دانست و افزود: امام خمینی (ره) می‌فرمایند که جمهوری اسلامی مولود ی از برکات غدیر است و در دوران غیبت و در استمرار ولایت اهل بیت (ع) ولی فقیه می‌تواند حکومت تشکیل دهد و به نیابت از امام عصر (عج) ولایت خودش را اعمال کند و این مهم مبنای مشروعیت نظام و آنچه که مردم به عنوان رأی می‌دهند مبنای مقبولیت نظام است.

نماینده پیشین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات دغدغه همیشگی مقام معظم رهبری بوده و سخنرانی امروز هم روی مشارکت بالا و بعد انتخاب کاندیدای اصلح تاکید کردند چرا که دشمنان کشور و معاندین مخالف شرکت مردم در انتخابات هستند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یادآور شد: نباید عده‌ای در داخل چون فکر می‌کنند کاندیدای مورد نظرشان در مشارکت پایین احتمال موفقیت بیشتری کسب می‌کند، پس به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات باشند چون مخالف مشی رهبری است.

فولادگر گفت: مقام معظم رهبری استمرار نظام را در استمرار مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری می‌دانند چرا که این مهم می‌تواند نظام را در مقابل تهدیدات خارجی و داخلی بیمه کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات اصلح یادآور شد: مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح معیارهایی را مطرح کردند و فرمودند که هر ۶ کاندیدا به اسلام و انقلاب دلبسته هستند. مقام معظم رهبری فرمودند انتخاب اصلح کسی است که به نظام و انقلاب دلبسته بوده و راه‌حل مشکلات را در داخل کشور پیدا کند و به غرب و بیگانگان دلبسته نبوده و قدرت اجرای آرمان‌های انقلاب را داشته باشد.

نماینده پیشین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در پیشگاه خداوند شهادت می‌دهم که با در نظر گرفتن شناختی که از هر ۶ کاندیدا دارم، از بین آنها با در نظر گرفتن توانمندی و قدرت اداره دولت به آقای قالیباف رسیدیم.

وی افزود: از این کاندیداهای حال حاضر ۴ نفر از آنها متعلق به جبهه انقلاب هستند و نقاط مثبت و سوابق خوبی دارند اما به این نتیجه رسیدم که از بین این عزیزان با توجه به شرایط سخت داخلی و خارجی، کسی که می‌تواند سکان‌دار قوه مجریه باشد، دکتر قالیباف است.

کد خبر 6148212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha