۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹

فرماندار سنندج تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت‌ها برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی

لزوم استفاده از ظرفیت‌ها برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی

سنندج_فرماندار سنندج با اشاره به اینکه استفاده از امکانات له یا علیه نامزدهای انتخاباتی ممنوع است، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌ها برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری صبح چهارشنبه در شورای اداری شهرستان سنندج که با محور انتخابات برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: در حالی که هنوز بخش زیادی از ملت ایران حادثه سقوط بالگرد حامل شهید جمهور و شهدای خدمت را باور نکرده و از اتفاق تلخی که افتاد شوکه هستند، براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی شاهد برگزاری انتخابات زودهنگام در کشور خواهیم بود.

به گفته وی، انتخابات همواره در طول تاریخ انقلاب در ایران از اهمیت خاص برخوردار بوده اما این انتخابات بنا به دلایل مختلف از اهمیت دو چندان برخوردار است.

عسکری تصریح کرد: برگزاری دو انتخابات در بازه زمانی کوتاهی در کشور یکی از دلایل اهمیت انتخابات هشتم تیر در کشور بوده از این رو باید هر آنچه در توان داریم را در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بکار گیریم.

حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو دستاوردهای بزرگی در عرصه داخلی و بین‌المللی دارد

وی با بیان اینکه حضور حداکثری و پرشور ملت ایران در انتخابات پیش‌رو دستاوردهای بزرگی در عرصه داخلی و بین‌المللی دارد، گفت: انتخابات هشتم تیرماه در عرصه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره در داخل و بیرون از مرزها تأثیرگذار خواهد بود.

فرماندار سنندج اضافه کرد: به همان میزان که شرکت در انتخابات یک تکلیف است انتخاب اصلح نیز تکلیف بوده و همه ما در این راستا وظیفه‌مند هستیم و باید به تکلیف خود در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم برای انتخاب اصلح‌ترین فرد عمل کنیم.

وی با تاکید براینکه شاخصه‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود، گفت: تبیین این شاخصه‌ها در انتخاب اصلح‌ترین فرد برای سکانداری دولت چهاردهم بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

شهید جمهور بهترین الگو برای انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب است

عسکری معیارهای شهید جمهور را شاخص انتخاب اصلح دانست و عنوان کرد: شهید جمهور که مردم بر آن مهر تأیید گذاشتند بهترین الگو برای انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب است.

به گفته وی، ملت ایران با حضور حماسی در مراسم تشییع شهید جمهور نشان دادند که رئیس جمهوری هم‌تراز و هم‌مکتب با شهید رئیسی را می‌خواهند و معیارهای وی را شاخصه‌های انتخاب اصلح می‌دانند.

فرماندار سنندج به برخی از شاخصه‌های رئیس جمهور شهید هم اشاره کرد و گفت: تمرکز بر خدمت به مردم، توجه به توسعه دیپلماسی اقتداری به جای دیپلماسی التماسی، توجه به اتمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام، توجه به محرومیت‌زدایی و جلوگیری از اتلاف منابع از جمله شاخصه‌ها و ویژگی‌های شهید جمهور بود.

وی عنوان کرد: مردم‌داری، ولایت‌مداری، شفافیت، سلامت در خدمت مردم و خود را وقت خدمت به مردم کردن از شاخصه‌های رئیس جمهور شهید بود که باید برای مردم بیش از پیش تبیین شود.

دستاوردهای دولت سیزدهم از سوی دستگاه‌ها دولتی برای مردم تبیین شود

عسکری با بیان اینکه دستاوردهای دولت سیزدهم باید از سوی دستگاه‌ها دولتی برای مردم تبیین شود، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۲۵ همت پروژه در سطح استان افتتاح می‌شود که بخش قابل توجه آن مربوط به شهرستان سنندج است.

فرماندار سنندج گفت: بحث انتخابات یک کار حاکمیتی و فرادستگاهی است دستگاه‌های اداری جامعه مخاطب خود را به انواع مختلف، به مشارکت ترغیب کنند و امکانات تجهیزات و نیروی انسانی خود را در اختیار وزارت کشور قرار دهند.

وی تصریح کرد: کسی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده کند، همکاران اداری در ساعت اداری حق ندارند در ستادهای انتخاباتی حضور پیدا کنند.

فرماندار سنندج در ادامه با تاکید بر توجه جدی به تکریم ارباب رجوع گفت: تکریم ارباب رجوع از مطالبات همیشگی ما بوده و هیچ شانی بالاتر از نوکری مردم برای خود قائل نبوده و نیستیم.

کد خبر 6148216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha