۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان:

جلسات تبیینی برای مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار شود

جلسات تبیینی برای مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار شود

سنندج_دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان گفت: در راستای گسترش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب رییس جمهور اصلح باید جلسات تبیینی برگزار و ویژگی‌های فرد اصلح معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی صبح چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد امربه معروف با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهانش در سانحه بالگرد هوایی، این شهید فقید را نمونه بارز تقوا دانست.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تاکید کرد و افزود: در راستای گسترش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس جمهور اصلح باید جلسات تبیینی برگزار و ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح معرفی شود.

به گفته وی، در نظام جمهوری اسلامی باید رئیس جمهوری سکاندار قوه مجریه را بدست گیرد که در راستای مسیر حرکت شهید رئیسی باشد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرکردستان در ادامه سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری را از وظایف ستاد امربه معروف برشمرد و گفت: در صورت مشاهده فساد در ادارات ستاد امربه معروف ورود پیدا می‌کند و با متخلفان مالی و اداری قاطعانه برخورد می‌کند.

حسینی با اشاره به نزدیک بودن به ایام محرم و هفته امربه معروف تصریح کرد: تبیین نقش و جایگاه ستاد امربه معروف، تجلیل از برترین‌های امربه معروف و طلایه داران این حوزه، تجلیل از خانواده شهدا و تبلیغات در این مقوله از برنامه‌های هفته امربه معروف است.

کد خبر 6148223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha