۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷

از سوی کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین؛

فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد

فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد

فراخوان ثبت‌نام برای حضور در کاروان قرآنی اربعین ۱۴۰۳ از سوی کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین  آغاز شد و   قاریان، مرتلان و گروه‌های تواشیح تا شانزدهم تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان ثبت‌نام برای حضور در کاروان قرآنی اربعین ۱۴۰۳ از سوی کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین آغاز شد و قاریان، مرتلان و گروه‌های تواشیح تا شانزدهم تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین به عنوان متولی فعالیت‌های فرهنگی اربعین و ستاد فرهنگی اربعین هرساله برنامه‌های متنوعی را تدارک می‌بیند که یکی از مهم‌ترین آنها، برنامه‌های قرآنی است.

قریب به ۱۰ سال است که کاروان قرآنی ایران در موسم اربعین عازم کشور عراق می‌شود تا به خصوص در نجف و کربلا و مسیر پیاده‌روی اربعین و در مواکب مختلف اجرای برنامه‌های قرآنی داشته باشند.

به لطف خدا این برنامه‌ها در سال‌های گذشته رنگ و بوی بسیار پرشور و فعال‌تری به خود گرفته و مردم مشتاق این برنامه‌ها هستند، همیشه در موسم اربعین موکب‌های مختلف درخواست و تقاضای حضور مفاخر قرآنی جمهوری اسلامی ایران در این مواکب برای اجرای برنامه دارند.

امسال نیز به فضل الهی و حضرت سیدالشهداء (ع) کاروان قرآنی در ایام اربعین یعنی از دهم تا بیستم صفر (۲۵ مرداد تا چهارم شهریور) در قالب دو کاروان و در دو بازه زمانی شش روزه به کشور عراق اعزام خواهد شد.

فراخوان ثبت‌نام از قاریان، مرتلان و گروه‌های تواشیح و همخوانی قرآن کریم برای ثبت‌نام در کاروان قرآنی جمهوری ایران اعزامی به اربعین انجام شده است ثبت‌نام برای حضور در این کاروان از امروز ششم تیرماه آغاز شده و تا شانزدهم تیرماه ازطریق: https://alarbaeen.ir/fa/forms/5 خواهد داشت.

حضور در این کاروان با مراجعه به سامانه اعلام شده و تکمیل فرم مربوطه می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. نکته قابل توجه این است که ثبت‌نام و تکمیل فرم به منزله حضور قطعی در کاروان نیست. بعد از پایان فراخوان با تشکیل جلسه کمیته اعزام و دعوت از قاریان، فهرست اعضای کاروان قرآنی اربعین ۱۴۰۳ نهایی و در دهه اول ماه محرم از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد

کد خبر 6148241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha