در گفتگو با مهر عنوان شد؛

ارائه ایده‌ اجتماعی کارشناسان به دولت چهاردهم در «نامه جمهور»

ارائه ایده‌ اجتماعی کارشناسان به دولت چهاردهم در «نامه جمهور»

جمعی از کارشناسان و محققان در جدیدترین فصلنامه «نامه جمهور» ایده‌های اجتماعی را به دولت چهاردهم ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره ششم فصلنامه «نامه‌جمهور» ویژه‌نامه ایده اجتماعی دولت چهاردهم در خبرگزاری مهر رونمایی شد.

این ویژه نامه در پنج بخش شامل، کلیات، کارگری، تعاونی، رفاه و تأمین اجتماعی و آموزش و پروش و در ۱۰۰ صفحه به موضوع عدالت اجتماعی و ارائه ایده‌هایی در این حوزه پرداخته است.

حجت الاسلام مجتبی نامخواه سردبیر این نشریه در گفتگو با مهر بیان کرد: ما ناظر به غیبت ایده اجتماعی و چهارچوب‌های حمایتی و رفاهی نامزدها در انتخابات پیش رو در «نامه جمهور» تلاش کردیم هم ایده‌های سابق و حرف‌های تولید شده را در قالب ویژه نامه‌ای بازتولید داشته باشیم و با موقعیت انتخابات آن را صورت بندی کنیم و هم در حوزه کارگری و اقدامات اجتماعی به دولت آینده پیشنهاداتی را در قالب بیانیه حمایتی و سند سیاستی ارائه بدهیم تا کمک فکری و درمانی‌ای برای غیبت امر اجتماعی در عرصه انتخابات و سیاستگذاری‌های دولت باشد.

وی همچنین تصریح کرد: ۲ متن پیشنهاد شده شامل بیانیه تحلیلی و سند سیاستی، توسط پژوهشکده تبلیغ مطالعات اسلامی باقرالعلوم گروه مطالعات اجتماعی تهیه و از نظرات و آرای جمعی از پژوهشگران در گروه مطالعاتی استفاده شده است.

نامخواه در پایان گفت: این سندها با عناوین «سند مطالبات و توضیحات سیاستی جمعی از پژوهشگران و فعالان در حوزه کارگری» و «بیانیه تحلیلی پیرامون چهارچوب اقدامات اجتماعی مورد انتظار از دولت چهاردهم» به چاپ رسیده است.

ویژه نامه جمهور در را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

کد خبر 6148244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha