۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸

فرماندار ارومیه:

۵۶۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات در ارومیه دایر می شود

۵۶۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات در ارومیه دایر می شود

ارومیه - فرماندار ارومیه گفت:۵۶۱شعبه اخذ رأی دراین شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین عماری صبح چهارشنبه در همایش آموزشی نمایندگان فرمانداری ارومیه اظهار کرد: از این تعداد ۲۹۵ شعبه ویژه شهر ارومیه است که نسبت به انتخابات دوره گذشته هشت شعبه افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ۱۱ هزار نفر از عوامل اجرایی حضور دارند گفت: با تمهیدات لازم ۱۶۷ صندوق سیار در مناطق شهری و روستایی ارومیه اختصاص داده شده است.

عماری اضافه کرد: همچنین ۱۲۱ شعبه در بخش مرکزی، ۴۳ شعبه در بخش سیلوانا و ۴۱ شعبه نیز در بخش نازلو برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در انتخابات جمعه هفته بعد، ۳۵ شعبه در بخش صومای برادوست و ۲۶ شعبه در بخش انزل ارومیه، آرای مردم را جمع آوری خواهند کرد.

فرماندار ارومیه ادامه داد: نسبت به اسفند سال گذشته که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، ۱۸ شعبه در کل شهرستان برای سهولت کار مردم افزایش داشته ایم.

عماری گفت: همچنین امسال ۱۶۷ صندوق سیار برای جمع آوری رأی در مناطق شهری و روستایی و همچنین سایر مراکز و اماکن از جمله بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6148250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha