۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

مراکز دانشگاهی نقش مهمی در افزایش مشارکت انتخابات دارند

مراکز دانشگاهی نقش مهمی در افزایش مشارکت انتخابات دارند

ارومیه - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز دانشگاهی و افراد آگاه جامعه نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهین جهانگیری در جمع هواداران دکتر محمد باقر قالیباف، اظهار کرد: دانشگاهیان، جامعه پزشکان و فرهیختگان به عنوان افراد آگاه جامعه می‌توانند برای افزایش مشارکت در انتخابات نقش ویژه ای را ایفا کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود مراکز دانشگاهی در جریان برگزاری انتخابات، میدان‌داری کرده و نقش وسیع‌تری را در این رابطه برای خود ترسیم کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه‌ها، اساتید رشته‌های مختلف و جامعه فرهیخته علوم پزشکی نسبت به آگاه سازی و تبیین اهمیت انتخابات وارد عمل شده اند، افزود: این قشر نه تنها در برگزاری پرشور انتخابات اثر گذار خواهند بود بلکه زمینه‌های لازم برای انتخاب اصلح برای جامعه را نیز فراهم می‌آورند.

جهانگیری ادامه داد: به حاشیه بردن انتخابات بزرگ‌ترین ظلم در حق شهدا، مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: برای ما مهم است که بدانیم رئیس جمهور آینده برای نظام سلامت چه برنامه‌ای دارد و ما باید به کمک پزشکان و جامعه فرهیختگان انتخاب هوشمندانه ای داشته باشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به اقدامات قالیباف در خصوص نظام سلامت در زمان ریاست وی در مجلس اشاره کرد و گفت: قالیباف در زمان ریاست خود در مجلس اقدامات زیادی برای حمایت از پزشکان و پرستاران انجام داد و قطعاً می‌توانند در قامت ریاست جمهوری نیز اقدامات زیادی در این حوزه رقم زند.

جهانگیری گفت: پزشکان استان همیشه در صحنه‌های مهم و پیج‌های مهم تاریخی همیشه صحنه‌های بزرگی را رقم زده اند و این بار نیز به دور از هرگونه حاشیه خوش می‌درخشند.

کد خبر 6148260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha