۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵

گفت‌وگوی مهر؛

رییس‌جمهور جدید سهم نیروهای هرمزگان در مدیریت ملی را افزایش دهد

رییس‌جمهور جدید سهم نیروهای هرمزگان در مدیریت ملی را افزایش دهد

بندرعباس- نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم رییس‌جمهور جدید سهم نیروهای این استان در مدیریت ملی را افزایش دهد.

احمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مرحله اول برای رسیدن به موفقیت در انتخابات تلاش برای مشارکت حداکثری و تشویق مردم جهت حضور پای صندوق‌های رأی است.

وی با اشاره به اینکه باید از بین ۶ کاندیدا کسی را انتخاب کنیم که عمل گرا و مجرب باشد، افزود: هر کدام از کاندیدا که رئیس جمهور شدند باید در گماردن مدیران در سطوح کلان و خرد افرادی را انتخاب کنند که دلسوز نظام، پاکدست، مردمی و سالم باشند.

مرادی بیان کرد: برای شناخت گزینه اصلح باید به شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی معین کرده است نیز توجه شود.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که مردم از مسئولین می‌خواهند که وضعیت اقتصادی سامان پیدا کند، فردی باید سر کار بیاید که حل مشکلات اقتصادی را اولویت خود قرار دهد و همانطور که در مسائل دفاعی و در ساخت تجهیزات نظامی پیش‌قدم شده‌ایم انتظار داریم در بحث اقتصادی نیز باید به همین شکل عمل کنیم و این مهم تلاشی جهادی و شبانه روزی را می‌طلبد.

احمد مرادی ابراز کرد: داشتن تجربه کافی، عمل به شعارها و توانمندی‌های لازم از الزاماتی است که باید در شخصیت رئیس جمهور وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه استانی نیز انتظاراتی از رئیس جمهور آینده وجود دارد؛ در هرمزگان پتانسیل کامل تقویت اقتصاد وجود دارد، صنایع، پالایشگاه‌ها، دریا، تجارت، صیادی، این ظرفیت‌ها همه بالقوه هستند که بخشی از آن‌ها بالفعل شده و بخشی هنوز مانده است از این رو مردم انتظار دارند که رئیس جمهور آینده در اولویت بودن هرمزگان را فراموش نکند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در خصوص به‌کارگیری نیروی‌های متخصص هرمزگان در سطوح کلان مدیریتی نیز انتظار به حقی در مردم هرمزگان وجود دارد و انتظار می‌رود رئیس جمهور آینده این موضوعات را در نظر بگیرد و سهم نیروهای هرمزگان در مدیریت ملی را افزایش دهد.

کد خبر 6148340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha