۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۸

فرماندار بیجار:

مردم با بصیرت فرد اصلح را انتخاب کنند

مردم با بصیرت فرد اصلح را انتخاب کنند

بیجار- فرماندار بیجار گفت: مردم با بصیرت و آگاهی فرد اصلح را برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان ظهر چهارشنبه در مراسم چهلم شهدای خدمت در دانشگاه پیام نور بیجار اظهار کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم به این درجه نائل شد و دولت ایشان آرمان خدمت به محرومین را داشت و در این راه هم به خوبی بیان کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب برای شهادت شهید رئیسی بسیار غمگین شدند چرا که این شهید خدمتگذار فرزند انقلاب بود و در تمام سمت‌های خود به نحو احسن به مردم خدمت می‌کرد.

وی اعلام کرد: شهید رئیسی بسیار مردمی بود و همواره به مردم خدمت می‌کرد و بیشترین سفرهای استانی را داشت و بدون تشریفات و در عین سادگی به خدمت مردم می‌رسید و در راستای رفع مشکلات تلاش می‌کرد.

فرماندار بیجار اضافه کرد: در بحث خدمت به محرومین و عدالت محوری ایشان خدمات زیادی داشتند و توانمند سازی قشر محروم را در دستور کار قرار داد و برای خانواده‌ها اشتغال پایدار ایجاد کرد تا این افراد بتوانند توانمند شوند.

دولت شهید رئیسی به دنبال رفع مشکل محرومان بود

وی ادامه داد: دولت شهید رئیسی به دنبال رفع مشکلات محرومین بود و در این مسیر از توان افراد و مسوولینی که کارآمد بودند استفاده می‌کرد و در مقابله با فساد بسیار تلاش می‌کرد.

محبیان مبارزه با فساد را یکی از مهمترین برنامه‌های شهید رئیسی دانست و گفت: رئیس جمهور شهید ما در این مسیر هیچ خطر قرمزی نداشتند و با مفسدین برخورد می‌کردند و در طول دوران کاری خود اقدامات مهمی را انجام دادند و در بسیاری از حوزه‌ها بالاخص نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی را به انجام رساند.

وی گفت: خوشبختانه پروژه نهضت ملی مسکن در بیجار با سرعت در حال انجام است و جز پیشروترین شهرهای استان در این حوزه است.

فرماندار بیجار در ادامه به بحث انتخابات نیز اشاره کرد و بیان داشت: افتخار داریم در این کشور ما انتخاب‌گر در تمامی حوزه‌ها هستیم و با خود می‌توانیم مسؤولان را انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: میزان مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد و باید در راستای جلب مشارکت مردم تلاش کنیم و مؤلفه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری در این انتخابات باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار بیجار ادامه‌داد: انتخاب اصلح مؤلفه مهم این دوره از انتخابات است و باید رئیس جمهوری انتخاب شود که ادامه دهنده راه این شهدا باشد.

وی افزود: سرنوشت اجرای کشور برای چهار سال به دست منتخب مردم سپرده می‌شود بنابراین لازم است تا فردی اصلح که ادامه دهنده راه آیت الله رئیسی است انتخاب شود.

کد خبر 6148424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha