۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴

استاندار هرمزگان:

کارگزاران دولت شهیدجمهور در صیانت از رأی مردم امانتدارترین باشند

کارگزاران دولت شهیدجمهور در صیانت از رأی مردم امانتدارترین باشند

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری، دستورالعمل ما به عنوان برگزارکننده انتخابات است و ما کارگزاران دولت شهیدجمهور باید امانتدار رأی مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر مهدی دوستی در نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: امروز همه مردم چه در روستاها چه در شهرها از برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند هستند و در دولت سیزدهم با توجه به اعتقادات و دقتی که رئیس‌جمهور شهید داشتند جهشی در تمامی حوزه‌ها اتفاق افتاده بویژه در تکمیل پروژه‌ها و عملیات‌هایی که دهه‌ها معطل و متوقف مانده بود.

استاندار هرمزگان مؤلفه صیانت از رأی مردم را شاخصی مهم برشمرد و خطاب به فرمانداران و اعضا ستاد تأکید کرد: باید در تمام حوزه‌ها نسبت به دوره قبلی انتخابات، نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری داشته باشید؛ فرمایشات مقام معظم رهبری دستورالعمل ما به عنوان برگزارکننده انتخابات است و ما کارگزاران دولت شهید جمهور، در صیانت از رأی مردم باید امانتدارترین باشیم.

دوستی به عملکرد شهید جمهور و دولت سیزدهم در راستای دستورات معظم له، اشاره کرد و افزود: اعتقاد رئیس جمهور شهید در تمامی امور عمل به فرمایشات ولی فقیه بود و همواره به کارگزاران نیز تأکید داشتند و اکنون مسیر برای همه مشخص شده است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان، عدم دخالت در فرآیندهای انتخابات و حرکت بر اساس راهبردها ابلاغی را محورهای مهم در برگزاری انتخابات پیش‌رو دانست و ادامه داد: استان در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات بزرگی در حوزه ارتباطات و فناوری بوده بویژه در روستاها و جزایر به طوری که در ابتدای دولت فقط یک سایت G۵ داشتیم و الان ۶۷ سایت داریم و تمام جزایر به فیبر نوری دریایی مجهز شدند که این میزان جهش در ارتباطات فرآیند انتخابات را تسهیل کرده است.

گفتنی است در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان، کمیته‌های مختلف و فرمانداران به ارائه گزارش و بررسی آخرین وضعیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان پرداختند.

کد خبر 6148427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha