۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

تثبیت استقلال، امنیت و عزت کشور در گرو برگزاری انتخابات است

تثبیت استقلال، امنیت و عزت کشور در گرو برگزاری انتخابات است

شهرکرد-نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی استقلال، امنیت و عزت کشور را در دنیا تثبیت، می‌کند.

قدرت‌الله حمزه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: نظر امامین انقلاب اسلامی ایران در رابطه با انتخابات، حضور حداکثری مردم است، این یعنی اولویت اول حضور مردم است.

وی افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی استقلال، امنیت و عزت کشور را در دنیا تثبیت، دوستان ایران را امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کند.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه بعد از لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است که بسیار مهم به شمار می‌رود.

حمزه عنوان کرد: نام فردی باید از صندوق‌های رأی بیرون بیاید که قادر باشد حق و حقوق مردم و کشور در جهان دفاع کند و مشکلات آنان را در داخل کشور رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی‌های فرد اصلح و تراز انقلاب اسلامی برای ریاست جمهوری یا دیگر مسئولان هم در فرمایشات مقام معظم رهبری و هم در سخنان امام خمینی (ره) آمده است.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب اعتقادی، اخلاقی و دینی است و فرد اصلح باید در مرحله اول باید اعتقاد به اسلام داشته باشد، این شخص باید انقلابی باشد، هزاران هزار شهید جان خود را نثار این کشور و انقلاب کردند تا از حکومت استبدادی به حکومت اسلامی دست پیدا کنیم.

حمزه بیان کرد: تحصیلات عالیه، تخصص، تجربه و… از دیگر ویژگی‌هایی هستند که یک رئیس جمهور باید دارا باشد.

وی تاکید کرد: مدیریت یک رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی ایران باید جهادی باشد، به هر جهت برخی عقب‌ماندگی‌ها از زمان حکومت طاغوت در کشور مشاهده می‌شود و همچنین در سال‌های بعد از انقلاب نیز کم کاری‌هایی صورت گرفته است، اگر بخواهیم به صورت عادی کشور را اداره کنیم به جایی نخواهیم رسید و نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی باید مردمی باشد، در بین مردم بوده و از نزدیک به مسائل و مشکلات مردم آگاه باشد تا بتواند برای آن راه حل پیدا کند.

حمزه افزود: رئیس جمهور تراز انقلاب باید به دنبال شایسته‎سالاری باشد نه اینکه پیروی حزب، گروه، اقوام و…، زیرمجموعه و مدیران خود را از شایستگان، متخصصان، کارشناسان، انسان‌های متدین و… انتخاب کند، رئیس جمهور به تنهایی نمی‌تواند یک کشور را اداره کند، این وظیفه هیأت دولت است و کابینه‌ای که قدرتمند و کارا باشد می‌تواند به رئیس جمهور کمک کند.

وی ادامه داد: شهید رجایی و شهید آیت‌الله رئیسی دو فرد ولایتمدار بودند، یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی آنان این بود که خود را سرباز ولایت می‌دانستند، رهبری امامین انقلاب در دنیا بی‌بدیل بود، این اعتقاد را هم عوامل داخل کشور و هم خارج از آن اذعان کرده‌اند.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سیاست‌های کلان و کلی را مقام معظم رهبری بعد از مشورت‌های فراوان و اخذ نظر کارشناسان ابلاغ می‌کند، رئیس جمهور اگر که اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشد می‌تواند این سیاست‌ها را به خوبی اجرا کند.

حمزه خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و رئیسی، شیفته خدمت بودند نه دنبال و جایگاه قدرت نبودند، تلاش آنان خادمی مردم بود و عملاً نیز این مهم را ثابت کردند و در نهایت به آنچه که به آن اعتقاد داشتند دست پیدا کردند، بلاخره قله رفیع اعتقادی مسلمانان دستیابی به شهادت است و هر کس به این جایگاه برسد به اوج پیروزی و معنویت رسیده است.

وی اضافه کرد: ویژگی‌هایی که ذکر شد اگر با ولایتمداری دست به دست هم دهد رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی را شکل می‌دهد.

کد خبر 6148431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha