۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷

علی جوادی:

ورزشگاه تختی ۱۵ مورد مشکل دارد/ نیاز به تامین اعتبار داریم

ورزشگاه تختی ۱۵ مورد مشکل دارد/ نیاز به تامین اعتبار داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: برای بر طرف کردن مشکلات ورزشگاه تختی نیاز به اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوادی در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی تهران اظهار داشت: دولت و سازمان برنامه و بودجه باید به ما کمک کنند ما هیچ اعتباری برای این ورزشگاه در سال جدید نداری. این ورزشگاه از محل سفرهای استانی اعتبار دارد که اگر تخصیص پیدا می‌کرد الان با مشکل مواجه نبودیم. در همین رابطه همه کارهای انجام شده از جمله نصب صندلی‌ها، چمن، انتقال آب چاه به مخزن بتنی و حفر تأسیسات بدون تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

او ادامه داد: قول‌هایی به ما دادند که انجام نشد و ما به پیمانکاران متعهد هستیم. خواهش می‌کنیم اعتبارات ما را تخصیص بدهند که بتوانیم زودتر ورزشگاه را حاضر کنیم. پیست تارتان ارتباطی با برگزاری مسابقه فوتبال ندارد ولی ما نیاز داریم که در قاب تصویر زیبایی محیطی هم داشته باشیم.

جوادی در رابطه با این موضوع که اعتبار ۵۰ میلیاردی برای آماده سازی ورزشگاه تختی در نظر گرفته شده است، گفت: این رقم میزان تعهدی است که به پیمانکاران خود داده این و باید از آنها تشکر کنیم. ۵۰ میلیارد اعتبار نیاز داریم تا ورزشگاه را مطابق با استانداردهای لازم آماده کنیم.

او افزود: طبق مواردی که رئیس فدراسیون فوتبال و نمایندگان آنها عنوان کردند، ورزشگاه تختی ۱۵ مورد مشکل دارد که ۱۱، ۱۲ مورد از مشکلات همین حالا قابلیت رفع دارد و ۳ یا ۴ مورد باقی مانده که به زودی رفع خواهد شد.

کد خبر 6148477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ن ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      1 0
      Var را برای ورزشگاه تختی و قدس بیارید ، که اصل کار هست.