۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶

رییس شورای شهر یزد:

آذین‌بندی برخی از میادین شهر یزد مناسب نیست

آذین‌بندی برخی از میادین شهر یزد مناسب نیست

یزد- رییس شورای شهر یزد گفت: با وجود اینکه اقدامات بسیارخوبی در اعیاد و مناسبت‌ها توسط شهرداری انجام می‌شود اما در زمینه آذین‌بندی و فضا سازی برخی از میادین شهر کاستیهایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی، صبح چهارشنبه در یکصد ونود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: در اعیاد دهه امامت از قربان تا غدیر افزون بر ۱۱۰ جشن و برنامه با مشارکت شهرداری یزد در همه محلات شهر برگزار شد که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه جشنی نیز در محل سابق ترمینال یزد برگزار شد که در هر شبانه روز بیش از ۱۵ هزار نفر از این برنامه ها استفاده کردند .

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: هر چند اقدامات قابل تقدیر زیادی در این ایام اجرا شد ولی علیرغم تذکرات قبلی هنوز کاستی‌هایی در آذین بندی و فضاسازی شهری برخی از میادین و خیابان‌های شهر یزد وجود دارد .

سیفی ادامه داد: به نظر می رسد کم توجهی در برخی نقاط شهر وجود دارد و البته در برخی دیگر از نقاط شهر یزد نیز به خوبی اقدام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حجم کار در این ایام زیاد است، از شهردار یزد درخواست دارم تا وظیفه آذین بندی و فضا سازی هر منطقه به شهرداری همان منطقه واگذار شود تا علاوه بر ایجاد رقابت بین شهرداری‌ها شاهد اقدام مناسب‌تری در این زمینه باشیم.

رییس شوری اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جهموری، جمعه این هفته مصادف با هشتم تیرماه برگزار می شود و بی شک مردم بار دیگر با حضور دشمن شکن و پرشور خود قدرت این نظام مقدس را به جهانیان نشان خواهند داد و در استان یزد نیز همه شرایط برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری فراهم شده است.

سیفی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: قوه قضاییه مرجع تظم خواهی اقشار مظلوم است و یادگار شهید بهشتی و شهید رییسی و از تلاش های قضات مردم باور و دردمند تشکر کرده و این هفته را به همه تلاشگران دادگستری تبریک می گوییم.

کد خبر 6148481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha