۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان خبرداد؛

صدور حواله الکترونیک برای توزیع کود یارانه ای در وب سرویس شاهکار

صدور حواله الکترونیک برای توزیع کود یارانه ای در وب سرویس شاهکار

گرگان- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان از صدور حواله الکترونیک برای توزیع کود یارانه ای و بهره برداری در وب سرویس شاهکار وزارت جهاد کشاورزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صمد ضیایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وب سرویس شاهکار از ۱۶ خرداد ماه سال جاری در وزارت جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

وی افزود: این سرویس در راستای بررسی آنلاین عملکرد کارگزاران، پیشگیری از وقفه در خدمت رسانی به کشاورزان، پایش و کنترل صحت توزیع کارگزاران راه اندازی شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان گفت: مجوز صدور حواله الکترونیک سهمیه کودی کشاورزان صرفاً پس از صحت سنجی و شناسایی مالکیت شماره همراه کشاورز بر اساس کدملی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیستم نظارت و پایش مواد کودی بر توزیع کود یارانه‌ای وجود دارد، افزود: نظارت دقیق بر روی تمامی محموله‌ها از درب کارخانه یا کشتی تا زمان تحویل به کشاورزان به صورت دقیق انجام می‌گردد که پس از ثبت این اطلاعات در سامانه حمل و نقل و پایش مواد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و پنجره واحد سامانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قابل مشاهده است.

این مقام مسؤول از صدور ۱۲ هزار و۹۳ تن حواله الکترونیک در سه ماهه سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۱۱ هزار و۳۶۶ حواله تحویل کشاورزان گلستانی شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بر این است که کود مورد نیاز کشاورزان به موقع تأمین و در اختیارشان قرار گیرد.

ضیایی اظهار کرد: کشاورزان در اسرع وقت باید نسبت به روز رسانی اطلاعات خود در سامانه پهنه بندی شامل تطبیق شماره همراه و کد ملی اقدام کنند تا در زمان صدور حواله الکترونیکی توسط مراکز خدمات کشاورزی خللی در اجرای فرآیند ایجاد نشده و موجب نارضایتی کشاورزان و تضییع حقوق آنان نشود.

کد خبر 6148486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha