۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴

رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری:

اگر انتخابات ضعیف برگزار شود، همه ضرر می‌کنند

اگر انتخابات ضعیف برگزار شود، همه ضرر می‌کنند

شهرکرد- رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: عدم حضور مردم در انتخابات سبب می‌شود، دولتی که شکل می‌گیرد آنگونه که باید و شاید از قدرت برخوردار نباشد.

محمود خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از میدان‌ها و صحنه‌های بزرگ سیاسی است که در نظام‌های مردم‌سالار از جمله ایران شاهد برگزاری آن هستیم.

وی حضور در انتخابات را مهم و ضروری دانست و عنوان داشت: قطعاً حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای در روند مدیریت قوی کشور از ریاست جمهوری گرفته تا بدنه دولت است.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این حضور می‌تواند در عرصه بین‌المللی هم به‌عنوان پشتوانه‌ای قوی مطرح باشد و به حضور قدرتمند کشور در مجامع بین‌المللی کمک می‌کند.

خسروی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز عید غدیر یادآور شد: ایشان اشاراتی درخصوص ویژگی‌های کاندید اصلح داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از نگاه مقام معظم رهبری، انقلابی بودن یکی از ویژگی‌های مهم برای نامزد اصلح است، بدین معنا که فرد دارای این ویژگی به ارزش‌های والای انسانی، اسلامی و انقلابی پایبند است.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ویژگی دیگری که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، اجرایی و اهل عمل بودن است، بدین معنا که نامزدها فقط وعده‌هایی در حد تئوری و نظر نداشته باشند، بلکه در عمل بتوانند کارها را به‌خوبی اجرا کنند.

خسروی عنوان داشت: بنابراین فردی که با در نظر گرفتن این دو شاخصه انتخاب می‌شود، قطعاً در آینده، می‌تواند برای رفع مشکلات کشور گام بردارد.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عدم حضور مردم در انتخابات سبب می‌شود، دولتی که شکل می‌گیرد آنگونه که باید و شاید از قدرت برخوردار نباشد، در عرصه‌های بین‌الملی نیز نگاه‌ها به دولت و کشور تغییر خواهد کرد چراکه این دید ایجاد می‌شود که دولتی در ایران روی کار آمده است که مقبولیت لازم را از سوی مردم ندارد.

وی در انتها گفت: لازم است مردم با در نظر گرفتن ویژگی‌های کاندیدای اصلح در روز جمعه هشتم تیرماه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

کد خبر 6148528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha